Neler Yeni

Intel Müşteri Memnuniyeti - İtopya ❌

COMMANDERR

80+ Bronze
Katılım
30 Aralık 2021
Mesajlar
1,102
hiçbir firma ürünü size sattıktan sonra arkasında durmaz. kutudan bozuk çıksa dahi garantiye göndermek zorundasınız, değişim onarım her türlü konuda markalar genelde yardımcı oluyor dolayısıyla itopya gaming gen gencer pckolik gibi firmaları bu sebeple puanlamak saçma olur
Birader yazdıklarına hiç bi anlam veremedim.
Sen tüketici mahkemesine dava açtığında Intel e mi açıyosun ?
Aldığın Distribütör firmaya açıyorsun demi yaşadığın bir sıkıntı da.
Hiç bir firma ürünü sattıkdan sonra arkasında durmaz diye bişey yok
 
Katılım
30 Kasım 2023
Mesajlar
82
Birader yazdıklarına hiç bi anlam veremedim.
Sen tüketici mahkemesine dava açtığında Intel e mi açıyosun ?
Aldığın Distribütör firmaya açıyorsun demi yaşadığın bir sıkıntı da.
Hiç bir firma ürünü sattıkdan sonra arkasında durmaz diye bişey yok
Distribütör firma dediğin kişi zaten senin garantiye gönderdiğin kişi kanka ben burada firmadan kasıt olarak itopya gibi işletmelerden bahsettim
 

montenegro98

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
1,407
Dahası  
Reaksiyon skoru
449
İsim
burak karadağ
konu dışı ama bende itopyadan alınma monitör var 144 hz de monitör alttan tarihe kadar siliniyor.itopya bir işlem yapmaz diye gönderesim de gelmiyor çünkü biliyorum bir şey yapmayacaklarını.monitörün markası aoc 144 hz sizce garantisi devam ediyorken göndersem yenisini veya üst modelini gönderirlermi(elimdeki modelden piyasada kaldığını bende zannetmiyorum)
 

cagdascelebi

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
1,353
Dahası  
Reaksiyon skoru
778
Yaş
25
İsim
Çağdaş ÇELEBİ
Instagram
cagdas_celebi
Steam
cagdascelebi
Twitter
cagdasclbi
Facebook
cagdasclbi
Discord
! 𝓔𝓥𝓘̇𝓝𝓓𝓐𝓡 +𝟮𝟯#0001
konu dışı ama bende itopyadan alınma monitör var 144 hz de monitör alttan tarihe kadar siliniyor.itopya bir işlem yapmaz diye gönderesim de gelmiyor çünkü biliyorum bir şey yapmayacaklarını.monitörün markası aoc 144 hz sizce garantisi devam ediyorken göndersem yenisini veya üst modelini gönderirlermi(elimdeki modelden piyasada kaldığını bende zannetmiyorum)
Bazı durumlarda fatura tutarının iadesini iletiyorlar aman dikkat ama o şekilde de kullanmayın. Fatura tutar iadesi yaparlarsa thh ye gidip şikayetçi olun.
 

Ömer Murat KARACA

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,400
Dahası  
Reaksiyon skoru
932
İsim
Ömer Murat KARACA
İntelde 6 aydan sonra rezillik başlıyor arkadaşlar.

Elimizde İ3 10100 vardı. 2. El almıştık, hapiyle fatura sahibi de biz değildik. İşlemci zortladı, anakartı garantiye gönderdik sağlam raporu ile geri geldi. Sorunun %100 işlemciden kaynaklı olduğunu anlayınca işlemciyi İtopya'ya gönderelim dedik, direk pentaya yönlendirdiler. Penta evet bozuk ama ilk 6 aydan sonra İntel Global bakıyor biz bakmıyoruz dedi. İntel Global de biz fatura sahibi değiliz diye işlem yapamayız deyip ortadan kayboldular. Sonuç olarak işlemci bize girdi :)

olaydan 1 sene geçti yaklaşık olarak. garanti süresi de doldu, duruyor arkadaşın evinde dolapta.
 

cagdascelebi

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
1,353
Dahası  
Reaksiyon skoru
778
Yaş
25
İsim
Çağdaş ÇELEBİ
Instagram
cagdas_celebi
Steam
cagdascelebi
Twitter
cagdasclbi
Facebook
cagdasclbi
Discord
! 𝓔𝓥𝓘̇𝓝𝓓𝓐𝓡 +𝟮𝟯#0001
İntelde 6 aydan sonra rezillik başlıyor arkadaşlar.

Elimizde İ3 10100 vardı. 2. El almıştık, hapiyle fatura sahibi de biz değildik. İşlemci zortladı, anakartı garantiye gönderdik sağlam raporu ile geri geldi. Sorunun %100 işlemciden kaynaklı olduğunu anlayınca işlemciyi İtopya'ya gönderelim dedik, direk pentaya yönlendirdiler. Penta evet bozuk ama ilk 6 aydan sonra İntel Global bakıyor biz bakmıyoruz dedi. İntel Global de biz fatura sahibi değiliz diye işlem yapamayız deyip ortadan kayboldular. Sonuç olarak işlemci bize girdi :)

olaydan 1 sene geçti yaklaşık olarak. garanti süresi de doldu, duruyor arkadaşın evinde dolapta.
Fatura sahibi kimmiş ? Eğer satın aldığınız yer ise (örneğin itopya) onların işlem yapması gerekmez mi ? Keşke THH ye başvursaydınız (zaten boşta duracakmış en azından bi dava açardınız işlemcinin kanı yerde kalmazdı :D geçmiş olsun.
 

Ömer Murat KARACA

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,400
Dahası  
Reaksiyon skoru
932
İsim
Ömer Murat KARACA
Fatura sahibi kimmiş ? Eğer satın aldığınız yer ise (örneğin itopya) onların işlem yapması gerekmez mi ? Keşke THH ye başvursaydınız (zaten boşta duracakmış en azından bi dava açardınız işlemcinin kanı yerde kalmazdı :D geçmiş olsun.
Fatura sahibi aldığımız adam, sağolsun ilgilenmedi faturayı bile 1 ayda zar zor aldık kendisinden. İtopya'dan almıştık ancak onlar direk pentaya yönlendirdi dediğim gibi, gerisi de malum. Bi 10100 hanemize hayırlı oldu, yapacak bş yok artık😂
 

cLarq

80+ Gold
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
9,381
En İyi Cevap
3
GÖRENLER OLMUŞTUR. DA G9 SİSTEM ALMIŞTIM. ,İŞLEMCİMDE SIKINTI VARDI. İlk ram slotu ram ı okumayıp Vram ışığı yakıyordu anakart. Sorunun işlemcide çıkmıştı.
ALDIKDAN 1 GÜN SONRA İTOPYA YA KENDİ ELLERİMLE GÖTÜRMEME RAĞMEN ,İTOPYA DEĞİŞİM DEĞILDE GARANTİYE GİDECEĞİNİ SÖYLEDİ.
GEL GELELİM 1 KELİME ETMEDEN GARANTİYE GÖNDERDİM.
BUGÜN ÜLKEMİZDEKI İTOPYA MAĞAZASININ YAPMADIĞINI,İNTEL YAPTI.
İŞLEMCİNİN 1 ÜST MODELİNİ GÖNDERECEĞİNİ SÖYLEDİ (İ5 13400) 1 GÜN SONRA İSE TEKRAR Bİ MAİL ATTILAR.
YAŞADIĞINIZ SORUN İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜZ.
ELİMİZDEKİ 13400 STOKLARI HIZLI Bİ ŞEKİLDE BİTTİĞİ İÇİN , MEMNUNİYETİNİZ KAPSAMINDA
13400'Ün de 1 üst modeli olan i5 13500 ü Gönderdik Dediler.
BEN DEFALARCA İTOPYA DAN KENDİ AİLEMİ GEÇTİM , ÇEVREME BİLE İTOPYA YI ÖNERİYORDUM taki bu OLAY BAŞIMA GELENE KADAR.
ŞİKAYET VAR A YAZDIM, PROSEDÜR GEREĞİ Bİ Hatamız varsa hızlı bi şekilde döneceğiz yanıtı verdiler DÖNEN bile olmadı.

her şey İYİ İKEN GÜZELMİŞ ONU ANLADIM.
İlk olumsuzluğu yaşadım , ve 1 gün sonra götürmeme rağmen yinede kimse oralı olmadı.
Milyonluk şirket belki milyarlık.
5 binliranın peşinde koştu buda benim görüşüm.
İtopyanın bir ekstrası kalmadı ki ilk zamanlar iyiydi şuan adam akıllı sitede 1 tane sistem yok. 3060lı sisteme 25 30k istiyorlar.
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,207
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,494
İsim
Yusuf
GÖRENLER OLMUŞTUR. DA G9 SİSTEM ALMIŞTIM. ,İŞLEMCİMDE SIKINTI VARDI. İlk ram slotu ram ı okumayıp Vram ışığı yakıyordu anakart. Sorunun işlemcide çıkmıştı.
ALDIKDAN 1 GÜN SONRA İTOPYA YA KENDİ ELLERİMLE GÖTÜRMEME RAĞMEN ,İTOPYA DEĞİŞİM DEĞILDE GARANTİYE GİDECEĞİNİ SÖYLEDİ.
GEL GELELİM 1 KELİME ETMEDEN GARANTİYE GÖNDERDİM.
BUGÜN ÜLKEMİZDEKI İTOPYA MAĞAZASININ YAPMADIĞINI,İNTEL YAPTI.
İŞLEMCİNİN 1 ÜST MODELİNİ GÖNDERECEĞİNİ SÖYLEDİ (İ5 13400) 1 GÜN SONRA İSE TEKRAR Bİ MAİL ATTILAR.
YAŞADIĞINIZ SORUN İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜZ.
ELİMİZDEKİ 13400 STOKLARI HIZLI Bİ ŞEKİLDE BİTTİĞİ İÇİN , MEMNUNİYETİNİZ KAPSAMINDA
13400'Ün de 1 üst modeli olan i5 13500 ü Gönderdik Dediler.
BEN DEFALARCA İTOPYA DAN KENDİ AİLEMİ GEÇTİM , ÇEVREME BİLE İTOPYA YI ÖNERİYORDUM taki bu OLAY BAŞIMA GELENE KADAR.
ŞİKAYET VAR A YAZDIM, PROSEDÜR GEREĞİ Bİ Hatamız varsa hızlı bi şekilde döneceğiz yanıtı verdiler DÖNEN bile olmadı.

her şey İYİ İKEN GÜZELMİŞ ONU ANLADIM.
İlk olumsuzluğu yaşadım , ve 1 gün sonra götürmeme rağmen yinede kimse oralı olmadı.
Milyonluk şirket belki milyarlık.
5 binliranın peşinde koştu buda benim görüşüm.
bende hazır sistemde gigabyte rx 6600 eagle 3 fanlı ekran kartında sıkıntı yaşadım. alır almaz test ettiğimde fanların 2 tanesin gıcırtı sesi (fan rattle) geliyordu. problemi iletmek için itopyayı aradım tam 1 saatte bağlanamadım napayım mail atayım dedim. tam tamına 14 gün sonra yani benim değişim hakkımın bittiği sürede maile geri dönüş yapıldı. ürünü elden itopyaya götürdüğümde aynen dedikleri laf şu ''değişim sürecini geçtiğiniz için servise gidecek'' hani bilsem ben servisine gönderirdim boşuna taa nerelerde mağazaya gittim. ekran kartının kutusunu içinden distribitör servis kağıdıda çıkmadı hani onuda bilemiyorsun. aradan 10 gün geçtikten sonra itopya bana mail veya telefon etmeyi düşünmemiş heralde arayayım dedim ürün gelmiş bekliyormuş mağazada. işin en acıklı kısmı gönderdikleri servis fan problemi yerine kartın performans testini yapmış ve kağıtta cs:go oynandı yazıyordu. şaka gibi. ve şuan kartta bir fan takırdı gıcırtı sesi varki anlatamam. itopyacığım hani sistemi parça parça gönderme seçeneğini hazır sisteme koymuyorsun, test edeceğiz diyorsun ee bu çıkan takırtı sesini duyamıyormusun sen neyi test ediyorsun? açma o zaman benim parçalarımın kutusunu sıfır jelatinlerine gönderme seçeneğinide koy hazır sistem menüsüne. nasıl olsa yaptığın teste bunları yakalamıyorsun. tüketici buluyor ondada mağdur bıraktığın yetmiyor, çözümsüz geri yolluyorsun. bu olmamalı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
991,787
Mesajlar
8,947,681
Üyeler
156,839
Son üye
Sherkl
Top Bottom