Mr.Cody
80+ Bronze
- Katılım
- 1 Haziran 2020
- Mesajlar
- 636
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 151
- İsim
- Emirhan Ceyran
arkadaşlar normalde 75mbps alıyorum fakat 1.5 aylık yazlık serüveninden sonra tekrar eve geldiğimde internet hızımın 15mbps'e düştüğünü gördüm fiyata baktım aynı desteğe yazdım ve (2.5 günün ardından) şöyle bir dönüt aldım:
"Destek talebinize istinaden sizi GSM numaranızdan aradım ulaşamadım. Kontrollerim sonucu bölgenizde genel arıza kaynaklı çalışma yapıldığı bilgisi iletilerek arızanın tahmini olarak 30.09.2023 tarihine kadar giderileceği bilgisi iletilmektedir. Belirttiğimiz süre sonunda hizmetinizde sorun yaşamanız durumunda bizlere iletebilirsiniz. Kullanmadığınız günlerin ücret iadesi için arıza sonuçlandığında fatura birimine destek kaydı oluşturabilirsiniz.Ek olarak beni puanlandırmanız çok kıymetli.Destek kaydınızı sonlandırdıktan sonra size verdiğim hizmeti ve benim ile yapmış olduğunuz görüşmeyi süreci değerlendir kısmından, Yıldız vererek beni , yorum yazarak TurkNet'i ve TurkNet süreçlerini değerlendirebilirsiniz. Kendimizi geliştirebilmek ve değerlendirebilmek açısından önemli olduğu için değerlendirmenizi kıymetli oldugunu ve beni çok mutlu edeceğini bilmenizi isterim.
İyi günler dileriz."
ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum ve bana kalırsa internet hızımın limitlendirildiğini düşünüyorum. Sizce durum tam olarak ne ve 11 gün sürecek nasıl bir çalışma olabilir? Nitekim yeni altyapı döşemesi bile ortalama 2 gün sürmekte.
Not: arayıp ulaşamadım mesajından 1.5 2 saat önce bana ulaşmaları için bir farklı bir GSM numarası bıraktım ona istinaden hala sistemde kayıtlı olanla irtibat sağlamaya çalıştılar ben burdan mesajların okunmadan dönüt sağlandığı bilgisini çıkarttım.
"Destek talebinize istinaden sizi GSM numaranızdan aradım ulaşamadım. Kontrollerim sonucu bölgenizde genel arıza kaynaklı çalışma yapıldığı bilgisi iletilerek arızanın tahmini olarak 30.09.2023 tarihine kadar giderileceği bilgisi iletilmektedir. Belirttiğimiz süre sonunda hizmetinizde sorun yaşamanız durumunda bizlere iletebilirsiniz. Kullanmadığınız günlerin ücret iadesi için arıza sonuçlandığında fatura birimine destek kaydı oluşturabilirsiniz.Ek olarak beni puanlandırmanız çok kıymetli.Destek kaydınızı sonlandırdıktan sonra size verdiğim hizmeti ve benim ile yapmış olduğunuz görüşmeyi süreci değerlendir kısmından, Yıldız vererek beni , yorum yazarak TurkNet'i ve TurkNet süreçlerini değerlendirebilirsiniz. Kendimizi geliştirebilmek ve değerlendirebilmek açısından önemli olduğu için değerlendirmenizi kıymetli oldugunu ve beni çok mutlu edeceğini bilmenizi isterim.
İyi günler dileriz."
ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum ve bana kalırsa internet hızımın limitlendirildiğini düşünüyorum. Sizce durum tam olarak ne ve 11 gün sürecek nasıl bir çalışma olabilir? Nitekim yeni altyapı döşemesi bile ortalama 2 gün sürmekte.
Not: arayıp ulaşamadım mesajından 1.5 2 saat önce bana ulaşmaları için bir farklı bir GSM numarası bıraktım ona istinaden hala sistemde kayıtlı olanla irtibat sağlamaya çalıştılar ben burdan mesajların okunmadan dönüt sağlandığı bilgisini çıkarttım.