Neler Yeni

Internet hızım cok yavaslıyor

alipak

80+
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
120
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
ali pak
Merhaba, internetim yaklasık 10 gündür hızım 0.10 kadar düşüyor. Müsterı izmetlerini aradığımda hızınız burada normal görünüyor diyor. (35Mbps) acaba modemim mi bozuk? Kapatıp açınca 10 dakika düzeliyor sonra yine aynı oluyor. DSL degerlerimi attım anlayan bir bakabilir miydi rica etsem?
 

Ekler

  • Screenshot_20230221_193205_Chrome.jpg
    Screenshot_20230221_193205_Chrome.jpg
    493 KB · Hit: 55

bipolar

80+ Bronze
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
936
Dahası  
Reaksiyon skoru
343
İsim
Muhammed Berat Yörük
Merhaba, internetim yaklasık 10 gündür hızım 0.10 kadar düşüyor. Müsterı izmetlerini aradığımda hızınız burada normal görünüyor diyor. (35Mbps) acaba modemim mi bozuk? Kapatıp açınca 10 dakika düzeliyor sonra yine aynı oluyor. DSL degerlerimi attım anlayan bir bakabilir miydi rica etsem?
hangi internet sağlayıcısını kullanıyorsunuz hocam?
 

bipolar

80+ Bronze
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
936
Dahası  
Reaksiyon skoru
343
İsim
Muhammed Berat Yörük
Yani 20 gündür bi sıkıntı vardı milenicom çözmedi ve destekdr görmedi bende netspeede geçtim 1 gün oldu ve hala devam ediyor
hocam şuan millenicom ve netspeed turkcell altyapısına geçiş yapıyor ben de millenicom kullanıyorum daha 1 saat kadar önce arayıp bilgilendirdiler ve fiyatlarda değişiklik olacakmış fiber değilse şuan internetiniz fibere geçirip fiyatı ekleme yapacaklar ben de yaklaşık 15 gündür aynı sorunu yaşıyordum 🙂
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yani 10 gündür bi sıkıntı vardı milenicom çözmedi ve destekdr görmedi bende netspeede geçtim 1 gün oldu ve hala devam ediyor
hatta şimdi baktımda hocam millenicom bazı yerlerde turkcellin altyapısını kullanıyormuş zaten ama az önce bana turkcell fiber altyapısına geçildiğine dair bilgilendirme geldi
 

alipak

80+
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
120
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
ali pak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
hocam şuan millenicom ve netspeed turkcell altyapısına geçiş yapıyor ben de millenicom kullanıyorum daha 1 saat kadar önce arayıp bilgilendirdiler ve fiyatlarda değişiklik olacakmış fiber değilse şuan internetiniz fibere geçirip fiyatı ekleme yapacaklar ben de yaklaşık 15 gündür aynı

hocam şuan millenicom ve netspeed turkcell altyapısına geçiş yapıyor ben de millenicom kullanıyorum daha 1 saat kadar önce arayıp bilgilendirdiler ve fiyatlarda değişiklik olacakmış fiber değilse şuan internetiniz fibere geçirip fiyatı ekleme yapacaklar ben de yaklaşık 15 gündür aynı sorunu yaşıyordum 🙂
Yani sizdemi suan aynı sorun yaşıyosunuz modeminiz hangi marka bide bende 18.00 yakınlarında bu sorun başliyor sabah öglen normal bende teknik servis çagırdım gelip kutuya bakacaklar sorun orda deyilse elektirikçi çagırıp iç tesisate baktırcaz
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yani sizdemi suan aynı sorun yaşıyosunuz modeminiz hangi marka bide bende 18.00 yakınlarında bu sorun başliyor sabah öglen normal bende teknik servis çagırdım gelip kutuya bakacaklar sorun orda deyilse elektirikçi çagırıp iç tesisate baktırcaz
Ben suan netspeed kullanıyorum sağlayıçı sıkıntısı deyil ama milenicom teknik servis desteği vermedi
 

TeknoPiyon

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
8,044
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,526
Konum
whoamı
İsim
ArtiAnius
arkadaşlar hat zayıflaması bariz şekilde yüksek hocam iç tesisata bir kontrol edin derim + olarak snr margin değerlerin çok düşük o yüzden düşük alıyorsun dostum bilgine

hocam şuan millenicom ve netspeed turkcell altyapısına geçiş yapıyor ben de millenicom kullanıyorum daha 1 saat kadar önce arayıp bilgilendirdiler ve fiyatlarda değişiklik olacakmış fiber değilse şuan internetiniz fibere geçirip fiyatı ekleme yapacaklar ben de yaklaşık 15 gündür aynı sorunu yaşıyordum 🙂
Mesaj otomatik birleştirildi:


hatta şimdi baktımda hocam millenicom bazı yerlerde turkcellin altyapısını kullanıyormuş zaten ama az önce bana turkcell fiber altyapısına geçildiğine dair bilgilendirme geldi
bana öyle bilgilendirme gelmedi hocam 2.5 yıldır kullanıyorum
 

alipak

80+
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
120
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
ali pak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
arkadaşlar hat zayıflaması bariz şekilde yüksek hocam iç tesisata bir kontrol edin derim + olarak snr margin değerlerin çok düşük o yüzden düşük alıyorsun dostum bilgine


bana öyle bilgilendirme gelmedi hocam 2.5 yıldır kullanıyorum
Aynen margin değerini müsteri hizmetleri dedi yarın gelip kutuya bakacaklar sorun yoksa iç tesisatta sorun vardır dedilar acaba modemde sorun varmıdir musteri hizmetldri margin değeri modemde sorun görülmez dedide
 

AlpacinoTR

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
729
Dahası  
Reaksiyon skoru
241
İsim
Celal Güzel
margin değerin yüksek büyük ihtimalle bina giriş ankastreden modeme gelen kabloda oksitlenme var, kaç senedir iç tesisat değişmediniz ?
 

alipak

80+
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
120
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
ali pak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
margin değerin yüksek büyük ihtimalle bina giriş ankastreden modeme gelen kabloda oksitlenme var, kaç senedir iç tesisat değişmediniz ?
Eve taşınalı 5 yıl oldu ozamandan beri ögle beki direk kutudan gelen kabloyla cekip balkondan soksa yani prize sokmasak olurmu kablonolarak taksak
 

AlpacinoTR

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
729
Dahası  
Reaksiyon skoru
241
İsim
Celal Güzel
olur akastreden cat 6 kablo çektirin direk modeme. güçlendirme olarakta rj11 kabloyu bağlayarak direk modeme takabilirsin prizlerde etkiliyor hızı
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,293
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,099
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Zayıflamanın kabloyla alakası olmayabilir mesafe uzaktır artar her türlü kaçarı yok. Sende asıl sorun CRC paket hataları AŞIRI Fazla eğer doğru ölçüyorsa.
 

alipak

80+
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
120
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
ali pak
Tamamdır yarın gelip kutuya bakacaklar orda sorun yoksa
olur akastreden cat 6 kablo çektirin direk modeme. güçlendirme olarakta rj11 kabloyu bağlayarak direk modeme takabilirsin prizlerde etkiliyor hızı
Eklektirikci çağırıp yaptırırım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Zayıflamanın kabloyla alakası olmayabilir mesafe uzaktır artar her türlü kaçarı yok. Sende asıl sorun CRC paket hataları AŞIRI Fazla eğer doğru ölçüyorsa.
Yani neyde sorun var kral tam anlamıyom yarın gelip kutuya bakacaklar sadece
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,293
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,099
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Tamamdır yarın gelip kutuya bakacaklar orda sorun yoksa

Eklektirikci çağırıp yaptırırım
Mesaj otomatik birleştirildi:


Yani neyde sorun var kral tam anlamıyom yarın gelip kutuya bakacaklar sadece
Eklerde sorun olabilir baksınlar yarın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,028,501
Mesajlar
9,275,817
Üyeler
163,006
Son üye
taskin767
Top Bottom