Kadınlar üstün ırk mı oldu?

Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
411
Reaksiyon skoru
147
Yeni nesildenim ve kadınlar (kızlar daha çok) sürekli bir kabalık var ve ayrımcılıkta var ben öldürülen kadınlara laf etmiyorum ama kadınlar günü var erkekler günü varsa da kutlayan birini görmedim, kadınlar çiçek midir sorulunca hayır dersen düşman ilan edenler var erkekler ne peki herkes aynı değil erkeklerinde büyük bir kısmı kötü değil (düşüncem) ya da benim okuduğum okuldu çok geniş açıklıklar var sürekli gözüme batıyor. Sizin düşünceleriniz nelerdir?
(Savunduğum şey erkeklerin üstün olması değil denklik.)
 
Kardeşim öncelikle Kadınlar Gününün varoluşuyla veya kutlanışıyla Kadınların daha üstün olmasının bir alakası yok ki zaten kadınlar günü -yanlış hatırlamıyorsam- ABD New York'da 40 bine yakın tekstil işçisinin daha iyi olanaklar isteyip kendilerini greve başlamalariyla ortaya cikti Polis de işçileri fabrikaya zincirlemiş sonrasında çıkan yangında da 120 işçi hayatını kaybetmiş. Şimdi asıl konuya gelelim.Ve ben de dediğin gibi bir denklik olduğuna inanmıyorum. Çünkü erkeğin daha üstün olduğunu düşünüyorum ki sadece ben değil bunu tüm erkekler hatta kadınlar bile kabul ediyor. Bahsettigim şey hak hukuk adalet açısından erkeğin üstün oluşu değil tabii ki yasa önünde herkes eşittir ancak insanlığın var oluşundan beri erkek, dini anlamda üstün tutuldu, psikolojik olarak yine üstün görüldü ve zaten bedensel-biyolojik olarak da üstün. Yanlışım varsa düzeltin. Bunları erkek olduğum için söylemiyorum. Soruna gelince eğer bir üstün ırk varsa ki cinsiyetler ırk bildirmez o da erkektir. Hatta üstün kelimesini kullanmak biraz etik olmadı ama başka kelime bulamadım belki de şanslı denilebilir, daha nazik.
 
Kardeşim öncelikle Kadınlar Gününün varoluşuyla veya kutlanışıyla Kadınların daha üstün olmasının bir alakası yok ki zaten kadınlar günü -yanlış hatırlamıyorsam- ABD New York'da 40 bine yakın tekstil işçisinin daha iyi olanaklar isteyip kendilerini greve başlamalariyla ortaya cikti Polis de işçileri fabrikaya zincirlemiş sonrasında çıkan yangında da 120 işçi hayatını kaybetmiş. Şimdi asıl konuya gelelim.Ve ben de dediğin gibi bir denklik olduğuna inanmıyorum. Çünkü erkeğin daha üstün olduğunu düşünüyorum ki sadece ben değil bunu tüm erkekler hatta kadınlar bile kabul ediyor. Bahsettigim şey hak hukuk adalet açısından erkeğin üstün oluşu değil tabii ki yasa önünde herkes eşittir ancak insanlığın var oluşundan beri erkek, dini anlamda üstün tutuldu, psikolojik olarak yine üstün görüldü ve zaten bedensel-biyolojik olarak da üstün. Yanlışım varsa düzeltin. Bunları erkek olduğum için söylemiyorum. Soruna gelince eğer bir üstün ırk varsa ki cinsiyetler ırk bildirmez o da erkektir. Hatta üstün kelimesini kullanmak biraz etik olmadı ama başka kelime bulamadım belki de şanslı denilebilir, daha nazik.
Bulunduğum çevremde çok fazla adaletsizlik oluyor sanırım benim çevremde bir şey var.
 
Yeni nesildenim ve kadınlar (kızlar daha çok) sürekli bir kabalık var ve ayrımcılıkta var ben öldürülen kadınlara laf etmiyorum ama kadınlar günü var erkekler günü varsa da kutlayan birini görmedim, kadınlar çiçek midir sorulunca hayır dersen düşman ilan edenler var erkekler ne peki herkes aynı değil erkeklerinde büyük bir kısmı kötü değil (düşüncem) ya da benim okuduğum okuldu çok geniş açıklıklar var sürekli gözüme batıyor. Sizin düşünceleriniz nelerdir?
(Savunduğum şey erkeklerin üstün olması değil denklik.)
Evlenince tekrar konuşalım ?

Evde üstün olan erkektir. Son sözü o söyler.
"Tamam karıcığım"
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,673
Mesajlar
11,069,561
Üyeler
197,958
Son üye
saliarman
Geri
Top