Bilgisizci
80+
- Katılım
- 26 Mart 2020
- Mesajlar
- 411
- Reaksiyon skoru
- 147
Yeni nesildenim ve kadınlar (kızlar daha çok) sürekli bir kabalık var ve ayrımcılıkta var ben öldürülen kadınlara laf etmiyorum ama kadınlar günü var erkekler günü varsa da kutlayan birini görmedim, kadınlar çiçek midir sorulunca hayır dersen düşman ilan edenler var erkekler ne peki herkes aynı değil erkeklerinde büyük bir kısmı kötü değil (düşüncem) ya da benim okuduğum okuldu çok geniş açıklıklar var sürekli gözüme batıyor. Sizin düşünceleriniz nelerdir?
(Savunduğum şey erkeklerin üstün olması değil denklik.)
(Savunduğum şey erkeklerin üstün olması değil denklik.)