Emir Turanlı
80+
- Katılım
- 8 Mart 2021
- Mesajlar
- 78
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 23
- İsim
- Muhammed Emir Turanlı
Bir gameobject için Mousebuttondown komutu ekledim. Bu koda göre mouseda her sol tık basıldığında bir sahte kare oluşacak, bırakıldığında ise oluşan kare yok olacak. Eğer kare düşmana çarpıyor ise düşmanın canı azalacak ve düşman inaktif pozisyona geçecek.
Ancak kodda şöyle bir sorun var ki, mouse sol tıkına bastığımda bazen bahsettiğim hayali kare oluşuyor bazen ise oluşmuyor. Spamladığımda bile arada sırada çalışıyor. Aynı sorun etkileşilen maddelerde de oluyor. E tuşuna bastığımda karakterin belli bir objeyi aktifleştirmesi lazım ve aktifleşen madde eğer yerdeki nesne ile etkileşiyorsa onu yerden alıp kendinde halihazırda bulunan nesneyi aktifleştirmesi lazım, ancak ilk basışımda bu olayın gerçekleşmesi lazımken bazen 3-4 kere basınca oluyor bazen tek seferde oluyor bazense hiç olmuyor. Acaba bu algılamama veya gecikme durumunun (sorunun ne olduğu hakkında en ufak fikrim yok) çözümünü bileniniz var mıdır?
Şimdiden Teşekkürler.
Ancak kodda şöyle bir sorun var ki, mouse sol tıkına bastığımda bazen bahsettiğim hayali kare oluşuyor bazen ise oluşmuyor. Spamladığımda bile arada sırada çalışıyor. Aynı sorun etkileşilen maddelerde de oluyor. E tuşuna bastığımda karakterin belli bir objeyi aktifleştirmesi lazım ve aktifleşen madde eğer yerdeki nesne ile etkileşiyorsa onu yerden alıp kendinde halihazırda bulunan nesneyi aktifleştirmesi lazım, ancak ilk basışımda bu olayın gerçekleşmesi lazımken bazen 3-4 kere basınca oluyor bazen tek seferde oluyor bazense hiç olmuyor. Acaba bu algılamama veya gecikme durumunun (sorunun ne olduğu hakkında en ufak fikrim yok) çözümünü bileniniz var mıdır?
Şimdiden Teşekkürler.