POLAT ALEMDAR_
80+ Silver
- Katılım
- 15 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 3,585
router ethernet kablosu ile mi modeme bağlı?Telefonlarda problem olmuyor fakat evimdeki laptopların hiçbirinde internete bağlanmıyor. Aynı durum routerde da var. Genel olarak aşağıya bıraktığım hatayı alıyoruz. Yardımcı olabilir misiniz? Modemle alakalı bir problem olabilir diye düşünüyorum.
Hayır şu üründen var kullanamıyorum veriyi Wi Fi olarak alıyor. Bence laptopların bağlanmaması ile de bağlantılı.router ethernet kablosu ile mi modeme bağlı?
ilk olarak modemi resetlemeyi dene ona göre çözüm üretiriz laptoplar ile alakalı olduğunu sanmıyorum.Hayır şu üründen var kullanamıyorum veriyi Wi Fi olarak alıyor. Bence laptopların bağlanmaması ile de bağlantılı.
Zamanında da bağlanmaya çalışmıştım resetledim bir şey çıkmamıştı. Yine resetleyeyim mi?ilk olarak modemi resetlemeyi dene ona göre çözüm üretiriz laptoplar ile alakalı olduğunu sanmıyorum.
resetleyebilirsin.Zamanında da bağlanmaya çalışmıştım resetledim bir şey çıkmamıştı. Yine resetleyeyim mi?
Hocam resetledim telefondan bağlandım fakat laptop yine bağlanmıyor.resetleyebilirsin.
Hocam iyi dedin de problem cihazda değil bütün laptoplarda oluyor. İnternetle özellikle de modemle alakalı bir problem olduğunu düşünüyorum.Böylelikle WLAN yapılandırması tekrar sağlanmış olacaktır. Bu işlemden sonra bilgisayarınızı veya oturumunuzu yeniden başlatmanız gerekmektedir.
- Klavyeniz üzerinden Windows + R kombinasyonunu uygularak “Çalıştır” penceresini açın.
- Açılan çalıştır penceresine “services.msc” komutunu girin.
- Hizmetler ekranı üzerinden “WLAN AutoConfig” hizmetini bulun ve sağ tıklayıp “Özellikler” seçeneğine tıklayın.
- Başlangıç türü kısmını “Otomatik” olarak değiştirip “Uygula” ardından “Tamam” butonuna tıklayın.
[silinsin]Hocam iyi dedin de problem cihazda değil bütün laptoplarda oluyor. İnternetle özellikle de modemle alakalı bir problem olduğunu düşünüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yani bütün laptoplarda oluyor derken elimdeki laptopların hiçbiri bağlanmıyor.