Laptopta düşük gpu kullanımı

OBIWAN

80+
Katılım
12 Aralık 2022
Mesajlar
63
Reaksiyon skoru
12
Cyberpunkta yüzde 50 55 civarı kullanıyor ekran kartını.Daha öncede 2 konu açtım bunla alakalı düşük fps alıyorum sürekli ekran karı 140 wat oynarken en fazla 100 wat kullanıyor.Nasıl çozecem?
 
pilde oynama şarjda oyna bakalım değişiklik var mı. birde güç tasarrufu falan kapalı olsun, güç tüketimi tam performans da olsun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,132
Mesajlar
11,084,527
Üyeler
198,242
Son üye
rerererarara
Geri
Top