O OBIWAN 80+ Katılım 12 Aralık 2022 Mesajlar 63 Reaksiyon skoru 12 24 Aralık 2022 #1 Cyberpunkta yüzde 50 55 civarı kullanıyor ekran kartını.Daha öncede 2 konu açtım bunla alakalı düşük fps alıyorum sürekli ekran karı 140 wat oynarken en fazla 100 wat kullanıyor.Nasıl çozecem?
Cyberpunkta yüzde 50 55 civarı kullanıyor ekran kartını.Daha öncede 2 konu açtım bunla alakalı düşük fps alıyorum sürekli ekran karı 140 wat oynarken en fazla 100 wat kullanıyor.Nasıl çozecem?
TahinPekmez 80+ Gold Katılım 5 Ağustos 2021 Mesajlar 5,827 Reaksiyon skoru 2,672 24 Aralık 2022 #2 pilde oynama şarjda oyna bakalım değişiklik var mı. birde güç tasarrufu falan kapalı olsun, güç tüketimi tam performans da olsun
pilde oynama şarjda oyna bakalım değişiklik var mı. birde güç tasarrufu falan kapalı olsun, güç tüketimi tam performans da olsun
O OBIWAN 80+ Katılım 12 Aralık 2022 Mesajlar 63 Reaksiyon skoru 12 24 Aralık 2022 Konu Sahibi Konu Sahibi #3 TahinPekmez yazmış: pilde oynama şarjda oyna bakalım değişiklik var mı. birde güç tasarrufu falan kapalı olsun, güç tüketimi tam performans da olsun Devamı için tıklayın... Şarjda oynuyorum zaten hocam.Mux switch açık.Yüksek performansta
TahinPekmez yazmış: pilde oynama şarjda oyna bakalım değişiklik var mı. birde güç tasarrufu falan kapalı olsun, güç tüketimi tam performans da olsun Devamı için tıklayın... Şarjda oynuyorum zaten hocam.Mux switch açık.Yüksek performansta