Merhaba, firma adı vermek yasak mı bilmiyorum konuya şöyle başlayacağım 02.09.2019 tarihinde İncehesap firmasından webtekno Battle Bronze sistemini satın aldım. Tarafıma gelen ürün ve yaptığım kurulumlar sonucu üründe daha ilk günden 1-2 defa mavi ekran almıştım. Bu sorun gün geçtikçe artmaya başladı ben de farklı çözümler deneyerek her defasında çözdüğümü sanarak uzun bir süre idare etmeye çalıştım. Bir defa dayanamayıp servise yolladım ardından servis ekran kartımı (RTX 2060) değiştirip tekrar tarafıma ilettiler fakat herhangi bir sorun çözülmemişti. Mavi ekranları hala almaya devam etmekteydim. Tekrar kendimce çözüm arayarak geçici de olsa bir şeyler yapabildim, en azından bazı zamanlar daha az mavi ekran aldığım oldu diyeyim. Günde ortalama 4-5 mavi ekran alıyorum ve bunlar oyun oynarken değil genelde video izlerken, internette dolanırken, bilgisayara bir şey indirirken, bilgisayarda dolaşırken vs. olmakta. Bir kaç farklı çözümleri denedim, dediğim gibi kalıcı bir çözüm olmadı maalesef. RAM ve SSD testi yaptım herhangi bir sorun çıkmadı. Tahmininizce piyasa ve kur gereği bu tür ürünler ucuz olmuyor ve bu çözümsüz sorunlar arttıkça insanın psikolojisini olumsuz yönde etkiliyor. Ne diyeceğimi bilmiyorum gerçekten ne denesem çözemediğim bir sorun. Muhtemelen parçalarda bir problem var fakat servis nedense sadece ekran kartını değiştirip yolladı. Elinizden geldiği kadar yardımlarınızı, akıl vermenizi rica ediyorum. İyi forumlar, sağlıklı günler dilerim.
Sistem özelliklerim:
GIGABYTE B450M S2H
ADATA XPG DDR4 3000MHz AX4U300038G16A-SR30 2x8GB
AMD RYZEN 5 3600
TOSHIBA OCZ TR200 240GB
SEAGATE BARRACUDA 7200RPM 1TB
GIGABYTE RTX 2060
CORSAIR SPEC-DELTA RGB KASA
CORSAIR VS550 PSU
Sistem özelliklerim:
GIGABYTE B450M S2H
ADATA XPG DDR4 3000MHz AX4U300038G16A-SR30 2x8GB
AMD RYZEN 5 3600
TOSHIBA OCZ TR200 240GB
SEAGATE BARRACUDA 7200RPM 1TB
GIGABYTE RTX 2060
CORSAIR SPEC-DELTA RGB KASA
CORSAIR VS550 PSU