wakashimazu
80+
- Katılım
- 31 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 37
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 6
- İsim
- Alihan Eskalen
1- Arkadaşlar Merhaba. Yaklaşık 20 gündür Millenicom kullanıcısıyım. Açıkçası pek te memnun değilim. İnterneti kurmaya gelen arkadaşlar altyapının 114mbps desteklediğini ve 80mbps gibi değerlerde kullanılmadığı takdirde kopmalar yaşanabileceğini ve müşteri hizmetleri aracılığıyla bu hızı 80mbps e sabitlemem gerektiğini belirtti. Download hızım 111mbps ve altı kullanırken 2-3 saatte bir 0.8kbps gibi değerlere düşüyor. Modeme reset attığımda ise tekrar düzeliyor ve 111mbps kullanmaya devam ediyorum. Sürekli bu işlemi yapmak istemiyorum açıkçası. Sizlere soracağım şey sorun internet sağlayıcısından kaynaklı mı? Yoksa benim modemim de bir problem mi var? Teşekkürler.
2- Bilgisayarımda oyunlarda ping sorunu yaşamıyorum.( Ethernet kablosu ile bağlanıyorum) . Wi Fi aracılığıyla download hızı veya internetin genel hızı farketmeksizin telefondan mobil oyunlar oynadığımda ping sorunu yaşıyorum. Bunun sebebi nedir?
Modem: ASUS DSL-n16
2- Bilgisayarımda oyunlarda ping sorunu yaşamıyorum.( Ethernet kablosu ile bağlanıyorum) . Wi Fi aracılığıyla download hızı veya internetin genel hızı farketmeksizin telefondan mobil oyunlar oynadığımda ping sorunu yaşıyorum. Bunun sebebi nedir?
Modem: ASUS DSL-n16