Neler Yeni

Monitor iade süreci hk

aercans

80+
Katılım
28 Temmuz 2024
Mesajlar
89
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Ahmet Ercan
Merhaba, 2 ay önce itopya.com sitesinden dell alienware aw2524hf monitorumu aldım ve güç kablosunun monitöre bağlanan kısmında temassızlık var ve kabloya hafif dokununca, güç kaybı dolayısıyla ekran kapanıyor ve kaçak elektrik kıvılcım sesi geliyor. İtopya ürünü yetkili servise göndermem gerektiğini söyledi. Ürün yeni aldım ve sonuçta monitör masanin üstünde sabit kalıyor ve durup dururken böyle bir problem olmayacağına göre bana ayıplı urun satılmış olmuyor mu? Ürünün garanti de tamiratı yerine iade etme hakkım var mıdır?
 

byhorozkentli

80+ Silver
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
3,275
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,575
İsim
Deniz Bey
İşleyiş böyle oluyor genelde garanti kapsamında servise gönderilip oradan çıkacak rapora göre hareket ederler
 

Vsermet

80+ Bronze
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
1,573
Dahası  
Reaksiyon skoru
542
İsim
Volkan
İlk 14 gün iade hakkın oluyor sonrasında servis yolu gözükür. Tabi ilk 14 günde bile servis isteyen oluyor o da ayrı bir konu.
 

aercans

80+
Katılım
28 Temmuz 2024
Mesajlar
89
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Ahmet Ercan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Doğru prosedür böyle ama monitör yeni ve durduk yerde böyle yapıyorsa ayıplı mal şüphesini doğuruyor. Kendimi enayi yerine konmuş hissediyorum ve o ürünü bir daha kullanasım gelmiyor
 

sey7ullah

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
510
Dahası  
Reaksiyon skoru
175
İsim
SEYFULLAH KIR
o zaman her bozulan üründe böyle hissetmen lazım hiç sağlıklı bir düşünce değil elektronik ürün neticede ve bir hata payı var iphone 16pro alsan şarj sorunu olsa servise göndersen daha kullanmayacak mısın?
Mesaj otomatik birleştirildi:

ki aldığın ürün 2 ay olmuş kablo gerginliği olup ordan bile soket eğriliği yapmış olabilir itopya umrumda değil ama mantıklı değil hiçbir marka üzerinden 2 ay geçen ürünü iade alması
 

lydialy

80+
Katılım
20 Haziran 2021
Mesajlar
135
Dahası  
Reaksiyon skoru
29
İsim
Altan Yenigün
eh meh yapıyorlarsa direk tüketici hakem heyetine başvur, başvurması kolay. ben 14 gün içinde iade etmeye kalktım almadılar, tüketici heyeti ile paramı geri alabildim
 

aercans

80+
Katılım
28 Temmuz 2024
Mesajlar
89
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Ahmet Ercan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
o zaman her bozulan üründe böyle hissetmen lazım hiç sağlıklı bir düşünce değil elektronik ürün neticede ve bir hata payı var iphone 16pro alsan şarj sorunu olsa servise göndersen daha kullanmayacak mısın?
Mesaj otomatik birleştirildi:

ki aldığın ürün 2 ay olmuş kablo gerginliği olup ordan bile soket eğriliği yapmış olabilir itopya umrumda değil ama mantıklı değil hiçbir marka üzerinden 2 ay geçen ürünü iade alması
Yani zannetmiyorum, masanın üstünde sabit duran bir şey ne olacak ki orada durduk yerde ve bu kadar kısa sürede.
Mesaj otomatik birleştirildi:

eh meh yapıyorlarsa direk tüketici hakem heyetine başvur, başvurması kolay. ben 14 gün içinde iade etmeye kalktım almadılar, tüketici heyeti ile paramı geri alabildim
Süreç ne kadar uzun oluyor?
 
Son düzenleme:

Necromancerr

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
9,975
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,317
Konum
Night City
İsim
Emre
Discord
necromancerr
Merhaba, 2 ay önce itopya.com sitesinden dell alienware aw2524hf monitorumu aldım ve güç kablosunun monitöre bağlanan kısmında temassızlık var ve kabloya hafif dokununca, güç kaybı dolayısıyla ekran kapanıyor ve kaçak elektrik kıvılcım sesi geliyor. İtopya ürünü yetkili servise göndermem gerektiğini söyledi. Ürün yeni aldım ve sonuçta monitör masanin üstünde sabit kalıyor ve durup dururken böyle bir problem olmayacağına göre bana ayıplı urun satılmış olmuyor mu? Ürünün garanti de tamiratı yerine iade etme hakkım var mıdır?
Dell'in servisi iyi iade talep edersen eğer iade kararı çıkabilir yeni aldığım dediğin süreç 2 ay olmuş kanka 14 gün geçmeden yaşansaydı bu cayma hakkını kullanıp iade ederdin ama dediğim gibi servisi iyi dell'in
Mesaj otomatik birleştirildi:

eh meh yapıyorlarsa direk tüketici hakem heyetine başvur, başvurması kolay. ben 14 gün içinde iade etmeye kalktım almadılar, tüketici heyeti ile paramı geri alabildim
14 gün içindeyken sana mırın kırın yapıyorlarsa başvurman normalde kanka 2 ay geçmiş üç aşağı beş yukarı 60 gün thh ye başvursa bile servis kararı çıkar dell servisi ile konuşursa onlar yardımcı olurlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,464
Mesajlar
9,187,530
Üyeler
161,290
Son üye
Piyoxy06
Top Bottom