Parrzival
80+
- Katılım
- 16 Ekim 2022
- Mesajlar
- 110
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 36
- İsim
- Onur Uzun
Arkadaş merhaba, yaklaşık 3 ay önce amazon üzerinden LG 27GR75Q-B UltraGear monitör satın aldım. Herhangi ölü pixel ve çok fazla ışık sızması gibi sorunlarla karşılaşmadım ama iade süresi geçtikten sonra panel ile alt çerçeve çıtası arasında biraz boşluk olduğunu fark ettim ve bana sanki bi tık fazla ayrık duruyor gibi geldi. Servis kaydı oluşturdum ve servis beni aradı, ön çerçevenin bi kısmında paneli kastırıp zarar verme ihtimaline karşı bilerek boşluk bırakılıyor bu normal bi durum, eğer servis gelip yerinde inceleyip anormal bi durum olarak değerlendirirse ücretsiz bi şekilde gereği yapılır ancak üründe sorun yok bu bilerek yapılan normal bir şey derlerse boşu boşuna servis ücreti ödemek durumunda kalırsınız ya da ürünü siz kendiniz bize getirirseniz herhangi bi ücret alınmaz dediler. Monitördeki durumun fotoğraflarını da ekledim, sizce de normal mi, monitöründe aynı durumla karşılaşan var mı, görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler