Aku01
80+
- Katılım
- 13 Haziran 2025
- Mesajlar
- 2
- Reaksiyon skoru
- 0
Merhaba arkadaşlar,
Monster Notebook ile yaşadığım büyük bir mağduriyeti sizinle paylaşmak istiyorum.
29 Mayıs Perşembe günü, daha önceden yaşadığım şarj problemi nedeniyle servisten dönen laptopumu tekrar 31 Mayıs Cumartesi günü Yurtiçi Kargo ile servise gönderdim. Gönderim öncesinde ekranı tamamen sağlamdı. Cihazı Monster’ın yönlendirdiği şekilde ve dikkatli biçimde paketleyerek teslim ettim.
Servise ulaştığında cihazın ekranının kırık olduğu söylendi ve bu hasarın bana ait olduğu, yani cihazı zaten kırık şekilde göndermiş olduğum iddia edildi. Üstelik “kutunun dış yüzeyinde hasar olmadığı için ekran hasarı sizden kaynaklı” gibi bir gerekçeyle 5800 TL’lik bir ekran değişim ücreti çıkarıldı.
Ancak cihazı ekranı kırıklığı için tarafımın suçlanması saçma:
Cihazda gerçekten kırık olsaydı bunu zaten bildirirdim, servis notuna düşerdim.
İlk gönderimde cihazda böyle bir hasar yoktu; elimde önceki kargo sürecine ait sağlam ekranı gösteren fotoğraflar ve çıkış kaydı mevcut.
Kutunun dışı sağlam olabilir ama bu, iç parçaların hasar görmediği anlamına gelmez. Kargo sırasında yaşanmış bir iç hasarı gizler.
Kargo sürecini ben belirlemedim, Monster kendi anlaşmalı olduğu kargo şirketine yönlendirdi. Bu süreci de ben yönetmediğim halde suçlanan taraf ben oldum.
Tüm bunlara rağmen servis kendini tamamen temize çıkarıp, ekranın benden kırık gittiğini iddia ediyor. Cihaz hem tamir edilmedi, hem tekrar gönderdiğimde zarar görmüş hâlde geri geldi, hem de faturaya 5800 TL ekran değişim ücreti eklendi.
Cihazı sağlam gönderdiğim hâlde bu şekilde bir muamele görmek gerçekten üzücü.
Benzer şeyleri yaşayan varsa ya da önerisi olan, yorum bırakırsa sevinirim.
Monster Notebook ile yaşadığım büyük bir mağduriyeti sizinle paylaşmak istiyorum.
29 Mayıs Perşembe günü, daha önceden yaşadığım şarj problemi nedeniyle servisten dönen laptopumu tekrar 31 Mayıs Cumartesi günü Yurtiçi Kargo ile servise gönderdim. Gönderim öncesinde ekranı tamamen sağlamdı. Cihazı Monster’ın yönlendirdiği şekilde ve dikkatli biçimde paketleyerek teslim ettim.
Servise ulaştığında cihazın ekranının kırık olduğu söylendi ve bu hasarın bana ait olduğu, yani cihazı zaten kırık şekilde göndermiş olduğum iddia edildi. Üstelik “kutunun dış yüzeyinde hasar olmadığı için ekran hasarı sizden kaynaklı” gibi bir gerekçeyle 5800 TL’lik bir ekran değişim ücreti çıkarıldı.
Ancak cihazı ekranı kırıklığı için tarafımın suçlanması saçma:
Cihazda gerçekten kırık olsaydı bunu zaten bildirirdim, servis notuna düşerdim.
İlk gönderimde cihazda böyle bir hasar yoktu; elimde önceki kargo sürecine ait sağlam ekranı gösteren fotoğraflar ve çıkış kaydı mevcut.
Kutunun dışı sağlam olabilir ama bu, iç parçaların hasar görmediği anlamına gelmez. Kargo sırasında yaşanmış bir iç hasarı gizler.
Kargo sürecini ben belirlemedim, Monster kendi anlaşmalı olduğu kargo şirketine yönlendirdi. Bu süreci de ben yönetmediğim halde suçlanan taraf ben oldum.
Tüm bunlara rağmen servis kendini tamamen temize çıkarıp, ekranın benden kırık gittiğini iddia ediyor. Cihaz hem tamir edilmedi, hem tekrar gönderdiğimde zarar görmüş hâlde geri geldi, hem de faturaya 5800 TL ekran değişim ücreti eklendi.
Cihazı sağlam gönderdiğim hâlde bu şekilde bir muamele görmek gerçekten üzücü.
Benzer şeyleri yaşayan varsa ya da önerisi olan, yorum bırakırsa sevinirim.