Neler Yeni

Monster Yetkili Servis Düşük Kalite Ekran Takmış!!

guardiny

80+
Katılım
12 Aralık 2021
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
oguz
Merhabalar Monster Yetkili Servis yüzünden başıma gelen "dandik" olayı sizle paylaşmak istiyorum

Monster ABRA A7 V11.5 cihazımı ekranı(17.3 inch) kırıldığı için yetkili servisinde 5690 TL ücretiyle yaptırdım. 2 hafta bekledikten sonra ürünü bugün teslim aldığımda alt tarafta ışık sızması + bleeding sorununu fark ettim. Ekrana bakarken de renklerin çok cansız olduğu ve siyahları grimsi renkte ürettiğini gördüm.

AIDA64 ile panele baktığımda orijinal panelim (BOE NV173FHM-N4A) yerine düşük kaliteli "AUO B173HAN04.9" panel takılmış! Orijinal paneli olan "BOE NV173FHM-N4A": 300 nit, 1200:1 kontrast oranı, %100 sRGB özelliklerine sahipken; üzerine bir de 5690 TL ücret ödediğim sarı-grimsi siyahları olan, soluk "AUO B173HAN04.9": 250 nit, 800:1 kontrast oranı, %45 ntsc özellikli!
Şu an 2 haftamı hem ücret ödeyip hem de düşük kaliteli, ışık sızması olan bir ekran için kaybettim. Siz siz olun Monster Yetkili Servisinde ekran değişimi yaptıracaksanız dikkat edin.


panel.png
 

Ekler

  • EKRAN.jpg
    EKRAN.jpg
    131.3 KB · Hit: 12
  • zzzasd.jpg
    zzzasd.jpg
    103.1 KB · Hit: 14

Margot Robbie

80+ Titanium
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
20,183
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
59,311
Konum
Queensland
İsim
Margot Robbie
İlgilendiği Kategoriler
YKS, İskandinav mitolojisi
Şikayet edin hocam. Bende buna benzer mağduriyet yaşadım. Hiçbir sorunu olmayan laptopu bakım için yetkili servise gönderdim laptop geri geldiğinde ekranı kaymış biçimde geldi. UĞRAŞŞAM BEN YAPAMAM BÖYLE BİR ŞEYİ. Tekrar gönderdim düzeltmişler, yemin ediyorum rezillik.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
966,675
Mesajlar
8,755,688
Üyeler
152,718
Son üye
Said0
Top Bottom