Merhabalar Monster Yetkili Servis yüzünden başıma gelen "dandik" olayı sizle paylaşmak istiyorum
Monster ABRA A7 V11.5 cihazımı ekranı(17.3 inch) kırıldığı için yetkili servisinde 5690 TL ücretiyle yaptırdım. 2 hafta bekledikten sonra ürünü bugün teslim aldığımda alt tarafta ışık sızması + bleeding sorununu fark ettim. Ekrana bakarken de renklerin çok cansız olduğu ve siyahları grimsi renkte ürettiğini gördüm.
AIDA64 ile panele baktığımda orijinal panelim (BOE NV173FHM-N4A) yerine düşük kaliteli "AUO B173HAN04.9" panel takılmış! Orijinal paneli olan "BOE NV173FHM-N4A": 300 nit, 1200:1 kontrast oranı, %100 sRGB özelliklerine sahipken; üzerine bir de 5690 TL ücret ödediğim sarı-grimsi siyahları olan, soluk "AUO B173HAN04.9": 250 nit, 800:1 kontrast oranı, %45 ntsc özellikli!
Şu an 2 haftamı hem ücret ödeyip hem de düşük kaliteli, ışık sızması olan bir ekran için kaybettim. Siz siz olun Monster Yetkili Servisinde ekran değişimi yaptıracaksanız dikkat edin.
Monster ABRA A7 V11.5 cihazımı ekranı(17.3 inch) kırıldığı için yetkili servisinde 5690 TL ücretiyle yaptırdım. 2 hafta bekledikten sonra ürünü bugün teslim aldığımda alt tarafta ışık sızması + bleeding sorununu fark ettim. Ekrana bakarken de renklerin çok cansız olduğu ve siyahları grimsi renkte ürettiğini gördüm.
AIDA64 ile panele baktığımda orijinal panelim (BOE NV173FHM-N4A) yerine düşük kaliteli "AUO B173HAN04.9" panel takılmış! Orijinal paneli olan "BOE NV173FHM-N4A": 300 nit, 1200:1 kontrast oranı, %100 sRGB özelliklerine sahipken; üzerine bir de 5690 TL ücret ödediğim sarı-grimsi siyahları olan, soluk "AUO B173HAN04.9": 250 nit, 800:1 kontrast oranı, %45 ntsc özellikli!
Şu an 2 haftamı hem ücret ödeyip hem de düşük kaliteli, ışık sızması olan bir ekran için kaybettim. Siz siz olun Monster Yetkili Servisinde ekran değişimi yaptıracaksanız dikkat edin.