- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Değişim isticem firmadan. Neden değiştirmek istediğimle ilgili ne yazıyım? Bence ölüpiksel sorununu katmayayım yoksa en az 3-5 piksel olması gerekir diyip değişim de yapmayabilirler.
Değişim isticem firmadan. Neden değiştirmek istediğimle ilgili ne yazıyım? Bence ölüpiksel sorununu katmayayım yoksa en az 3-5 piksel olması gerekir diyip değişim de yapmayabilirler.
Değişim isticem firmadan. Neden değiştirmek istediğimle ilgili ne yazıyım? Bence ölüpiksel sorununu katmayayım yoksa en az 3-5 piksel olması gerekir diyip değişim de yapmayabilirler.
Değişim yapmazlar ama kutu ve içeriği zarar görmemişse iade alırlarDeğişim isticem firmadan. Neden değiştirmek istediğimle ilgili ne yazıyım? Bence ölüpiksel sorununu katmayayım yoksa en az 3-5 piksel olması gerekir diyip değişim de yapmayabilirler.
değişim talep edicem. Çünkü ürünün fiyatı artmış iade etmek istemiyorum.Değişim yapmazlar ama kutu ve içeriği zarar görmemişse iade alırlar
Güzel Türkiyemdeğişim talep edicem. Çünkü ürünün fiyatı artmış iade etmek istemiyorum.
Hangi firmadan aldınızdeğişim talep edicem. Çünkü ürünün fiyatı artmış iade etmek istemiyorum.
hangi firmadan aldınızdeğişim talep edicem. Çünkü ürünün fiyatı artmış iade etmek istemiyorum.
ne kadar bir artış gelmiş ?değişim talep edicem. Çünkü ürünün fiyatı artmış iade etmek istemiyorum.
o halde söylemen gerekiyor hocam Ölü pixel cıktı de@Sekibayashi hocam ürünü değişim için hazırladım ancak sitelerinde ısrarla detaylı bir şekilde neden ürünü gönderdiğinizi yazın demişler. Ne yazmalıyım?
Merhaba benim satın aldığım ürün hala servis sürecinde. İncehesap.com adlı siteden satın almıştım. Ürünü açtıysan iade almıyorlar kesinlikle, bence ürünü beğendiysen değişim talep et. Ben not kağıdına değişim istediğimi eğer olmuyorsa iade istediğimi yazdım. Daha geri dönüş yapılmadı. Ölü piksel var dersen direkt ona bakıp reddediyorlar. Hiç ölü pikselden bahsetmeyip ürün isteklerimi karşılamadı deseydin.İyi günler herkese. Konuya biraz geç dahil oldum ama aynı ürünü bende satın aldım ve "Sıkışmış Piksel" sorunu bende de mevcut. Piksel sadece mavi yanıyor ve siyah ekranda çok göze batıyor. Ekranın sol üstünde ama ortaya yakın konumda mevcut. Birazda böyle konulara takıntılı biri olduğum için ve kuruşu kuruşuna ödediğim bir ürünün benden kaynaklı olmayan bir sorunu olduğu için iadesini talep ettim. Ben monitörü Trendyol'dan OverGame mağazasından aldım. İade talebinde bulundum ve sebebini "Modelini Beğenmedim" olarak sundum. 1 Eylül tarihinde iade için kargoya verdim ve 4 Eylül'de ürünüm satın aldığım firmaya ulaştı. 2 iş günü içerisinde iade sürecinin sonuçlanacağı yazıyordu Trendyol'da fakat 11 Eylül tarihinde sonuçlandı. İadem reddedildi. Sebebi ise ürünün paketini açtığım için ürünün 2. el statüsüne düştüğü ve başka bir alıcıya satılamayacağıydı. MSI'ın servisi olan Servispoint ile görüştüm markanın politikasına göre 3 adet ve üzeri "Ölü Piksel" olduğu zaman ürün kusurlu sayılabiliyormuş. İlk başta para iadesini istemeyi düşündüm ama yazdıklarınızı okuyunca bunun mantıksız olduğuna karar verdim. Değişim veya daha üstün bir model talep etmek daha doğru olacaktır. Şu an ürünümün bana geri dönmesini bekliyorum. Tüketici Hakem Heyetine başvurmayı düşünüyorum. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa veya daha önce böyle bir şey için THH'ye başvuran birisi varsa ve bilgilerini aktarırsa sevinirim.