Neler Yeni

MSI G274QPF-QD 1 tane ölü veya sıkışmış piksel hk.

murat95

80+
Katılım
21 Ağustos 2023
Mesajlar
232
Dahası  
Reaksiyon skoru
34
İsim
Murat Zorlu
Değişim isticem firmadan. Neden değiştirmek istediğimle ilgili ne yazıyım? Bence ölüpiksel sorununu katmayayım yoksa en az 3-5 piksel olması gerekir diyip değişim de yapmayabilirler.
 

Sekibayashi

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
1,132
En İyi Cevap
1
Değişim isticem firmadan. Neden değiştirmek istediğimle ilgili ne yazıyım? Bence ölüpiksel sorununu katmayayım yoksa en az 3-5 piksel olması gerekir diyip değişim de yapmayabilirler.
Adsız.jpg
 

Ozkan34

80+
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
64
Dahası  
Reaksiyon skoru
24
İsim
Recep
Değişim isticem firmadan. Neden değiştirmek istediğimle ilgili ne yazıyım? Bence ölüpiksel sorununu katmayayım yoksa en az 3-5 piksel olması gerekir diyip değişim de yapmayabilirler.
Değişim isticem firmadan. Neden değiştirmek istediğimle ilgili ne yazıyım? Bence ölüpiksel sorununu katmayayım yoksa en az 3-5 piksel olması gerekir diyip değişim de yapmayabilirler.
Değişim yapmazlar ama kutu ve içeriği zarar görmemişse iade alırlar
 

Sekibayashi

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
1,132
En İyi Cevap
1

Sekibayashi

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
1,132
En İyi Cevap
1

murat95

80+
Katılım
21 Ağustos 2023
Mesajlar
232
Dahası  
Reaksiyon skoru
34
İsim
Murat Zorlu
9249 TL 'e aldım 9797'e satıyorlar. İncehesap'dan alındı. Ebrarbilgisayar adında bir firma 9249'a satıyor şuan hala ama ne kadar güvenilir tartışılır.
 

murat95

80+
Katılım
21 Ağustos 2023
Mesajlar
232
Dahası  
Reaksiyon skoru
34
İsim
Murat Zorlu
@Sekibayashi hocam ürünü değişim için hazırladım ancak sitelerinde ısrarla detaylı bir şekilde neden ürünü gönderdiğinizi yazın demişler. Ne yazmalıyım?
 

Sekibayashi

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
1,132
En İyi Cevap
1
@Sekibayashi hocam ürünü değişim için hazırladım ancak sitelerinde ısrarla detaylı bir şekilde neden ürünü gönderdiğinizi yazın demişler. Ne yazmalıyım?
o halde söylemen gerekiyor hocam Ölü pixel cıktı de
 
Katılım
12 Eylül 2023
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Uzay Yürekli
İyi günler herkese. Konuya biraz geç dahil oldum ama aynı ürünü bende satın aldım ve "Sıkışmış Piksel" sorunu bende de mevcut. Piksel sadece mavi yanıyor ve siyah ekranda çok göze batıyor. Ekranın sol üstünde ama ortaya yakın konumda mevcut. Birazda böyle konulara takıntılı biri olduğum için ve kuruşu kuruşuna ödediğim bir ürünün benden kaynaklı olmayan bir sorunu olduğu için iadesini talep ettim. Ben monitörü Trendyol'dan OverGame mağazasından aldım. İade talebinde bulundum ve sebebini "Modelini Beğenmedim" olarak sundum. 1 Eylül tarihinde iade için kargoya verdim ve 4 Eylül'de ürünüm satın aldığım firmaya ulaştı. 2 iş günü içerisinde iade sürecinin sonuçlanacağı yazıyordu Trendyol'da fakat 11 Eylül tarihinde sonuçlandı. İadem reddedildi. Sebebi ise ürünün paketini açtığım için ürünün 2. el statüsüne düştüğü ve başka bir alıcıya satılamayacağıydı. MSI'ın servisi olan Servispoint ile görüştüm markanın politikasına göre 3 adet ve üzeri "Ölü Piksel" olduğu zaman ürün kusurlu sayılabiliyormuş. İlk başta para iadesini istemeyi düşündüm ama yazdıklarınızı okuyunca bunun mantıksız olduğuna karar verdim. Değişim veya daha üstün bir model talep etmek daha doğru olacaktır. Şu an ürünümün bana geri dönmesini bekliyorum. Tüketici Hakem Heyetine başvurmayı düşünüyorum. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa veya daha önce böyle bir şey için THH'ye başvuran birisi varsa ve bilgilerini aktarırsa sevinirim.
 

Ekler

  • piksel.jpeg
    piksel.jpeg
    401.4 KB · Hit: 65
  • piksel2.jpeg
    piksel2.jpeg
    560.7 KB · Hit: 68

murat95

80+
Katılım
21 Ağustos 2023
Mesajlar
232
Dahası  
Reaksiyon skoru
34
İsim
Murat Zorlu
İyi günler herkese. Konuya biraz geç dahil oldum ama aynı ürünü bende satın aldım ve "Sıkışmış Piksel" sorunu bende de mevcut. Piksel sadece mavi yanıyor ve siyah ekranda çok göze batıyor. Ekranın sol üstünde ama ortaya yakın konumda mevcut. Birazda böyle konulara takıntılı biri olduğum için ve kuruşu kuruşuna ödediğim bir ürünün benden kaynaklı olmayan bir sorunu olduğu için iadesini talep ettim. Ben monitörü Trendyol'dan OverGame mağazasından aldım. İade talebinde bulundum ve sebebini "Modelini Beğenmedim" olarak sundum. 1 Eylül tarihinde iade için kargoya verdim ve 4 Eylül'de ürünüm satın aldığım firmaya ulaştı. 2 iş günü içerisinde iade sürecinin sonuçlanacağı yazıyordu Trendyol'da fakat 11 Eylül tarihinde sonuçlandı. İadem reddedildi. Sebebi ise ürünün paketini açtığım için ürünün 2. el statüsüne düştüğü ve başka bir alıcıya satılamayacağıydı. MSI'ın servisi olan Servispoint ile görüştüm markanın politikasına göre 3 adet ve üzeri "Ölü Piksel" olduğu zaman ürün kusurlu sayılabiliyormuş. İlk başta para iadesini istemeyi düşündüm ama yazdıklarınızı okuyunca bunun mantıksız olduğuna karar verdim. Değişim veya daha üstün bir model talep etmek daha doğru olacaktır. Şu an ürünümün bana geri dönmesini bekliyorum. Tüketici Hakem Heyetine başvurmayı düşünüyorum. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa veya daha önce böyle bir şey için THH'ye başvuran birisi varsa ve bilgilerini aktarırsa sevinirim.
Merhaba benim satın aldığım ürün hala servis sürecinde. İncehesap.com adlı siteden satın almıştım. Ürünü açtıysan iade almıyorlar kesinlikle, bence ürünü beğendiysen değişim talep et. Ben not kağıdına değişim istediğimi eğer olmuyorsa iade istediğimi yazdım. Daha geri dönüş yapılmadı. Ölü piksel var dersen direkt ona bakıp reddediyorlar. Hiç ölü pikselden bahsetmeyip ürün isteklerimi karşılamadı deseydin.
 
Katılım
23 Ekim 2022
Mesajlar
276
3 farklı yerden 4 kere aldım. Hepsi de iade aldı açılmış kutuyu. Bu firmaların bir kara listesi yapılması lazım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
975,255
Mesajlar
8,821,568
Üyeler
154,206
Son üye
halilaktss
Top Bottom