Neler Yeni

N11 de Ebz mağazasında yaşadığım sorun. (SÖZDE STOK VAR.)

Katılım
9 Ağustos 2024
Mesajlar
105
Merhaba, ben bugün burada yaşadığım bir sıkıntıyı anlatmak istiyorum ki başka insanlarda bu durumu yaşamasın.
20.01.2025 tarihinde Asus tuf gaming b650 plus wifi adlı anakart' ı n11 de ebz mağazasından sipariş verdim. Ve aynı gün 2 farklı yerden de başka şeyler sipariş ettim.
Fakat hafta içi boyunca diğerleri elime ulaşırken bu ebz mağazasından aldığım anakart hala kargoya dahi verilmemişti. N11 üzerinde en geç perşembe günü kargoya verileceği yazıyordu. Bunun üzerine perşembe akşamı N11 müşteri hizmetlerini aradım fakat mesai saatleri içinde olmadığımız için mağaza ile görüşme olmayacağını gündüz saat 10 da ararsam mağaza ile iletişime geçerek bilgi alabileceklerini ilettiler. Bende bunun üzerine saat 10'da N11 müşteri hizmetlerini aradım ve mağaza ile görüştüler. Mağaza bugün içinde kargoya vereceklerini belirtmiş bende geç de olsa artık bugün verilirse en azından ertesi gün yaşadığım şehre ulaşır alırım diye düşünüyorum. Sonra baktım saat ilerliyor fakat bu konuyla alakalı ne bir sms var ne bir bildirim garip geldi saat 4 de n11 müşteri hizmetlerini bir daha aradım. Ve tekrardan mağaza ile görüşme sağladılar mağaza bu sefer ürünün tedarikinde sorun olduğunu söylemiş ve ne zaman geleceği de belli değilmiş. Şaka gibi ben pazartesi den beri kargo bekliyorum madem ürün stokda yok ne diye satıyorsunuz. Hadi stok olmadığını sonradan fark edildi diyelim bir bildirim bir sms bir şey gönderin enazından boşuna beklemeyeyim. Ve üstüne üstlük yetmezmiş gibi olanlar dün baktığımda bu olay yaşanırken hala aynı ürünü satın alabiliyordunuz ve son 2 stok kaldığı yazıyordu. NEDEN ? bunu fark ettiğim zaman müşteri hizmetleri ile konuşuyordum ve bunu söylediğimde kendisinin de fark ettiğini ve mağazaya bildirdiğini söyledi. Ve bu işin sonunda n11 uygulaması üzerinden sipariş iptali yaptım müşteri hizmetleri ile konuşarak. n11 müşteri hizmetleri 150Tl telafi kuponu tanımladı.
Ve sonuç ürünü iptal ettim ve 700 küsür Tl daha pahalıya başka bir yerden aldım. Yani hem 1 hafta tamamen boşuna bekledim ve üstüne üstlük daha fazla para ödedim.

Konu açma nedenim ?
Başka insanların da bu satıcı ile aynı sorunları yaşamaması.
23. ünde n11 üzerinden soru sor kısmından aşağı satırdaki soruyu sordum.
"Merhabalar, pazartesi sipariş verdiğim ürün en geç perşembe günü kargoya verilecektir yazmasına rağmen kargoya verildi diye bir güncelleme almadım. Diğer sipariş verdiğim ürünler geldi tek eksiğim sizden sipariş verdiğim bu ürün hiç değilse yarın cuma günü artık kargoya verebilirmisiniz ? Ürüne ihtiytacım var."
Cevap olarak
Tedarikçileri ile bir sorun olduğundan gönderemediklerini iptal etmem durumunda ücret iademin yapılacağı söylendi. Gerçekten şaka gibi 1 hafta boşuna bekledim + daha pahalıya aldım.
Ve bir + daha olarak ürün dün son 2 stok yazıyordu sitede bugün son 1 stok yazıyor. Yani tedarik edilemeyen bir ürünü hala satıyorlar. Veya tedarik edilememsini geçtim maden son stok yazıyor. Neden göndermediniz ? Bana özel bir muamele mi yapılıyor ? Ürün linkini aşağıya bırakıyorum. Gerçekten şaka gibi artık kasten mi gönderilmedi bir durum mu var anlamadım.
n11.png
n11guncel.png
 
Son düzenleme:
Top Bottom