brobaratie1
80+
- Katılım
- 10 Ocak 2024
- Mesajlar
- 9
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- berke
Selamlar 1 hafta önce vatanda test yaparak da aldığım monitörümde sonradan fark ettiğim 2 tane ölü piksel bulunmakta. (Ölü olmayıp herhangi bi piksel sorunu da olabilir, veya panel arkası toz) Her türlü ürünun kusurlu olduğu belli ve THH ye başvurucam. ASUS ile mailleştikten sonra beklediğim gibi politikalarına uymadığı 3-5 parlak/koyu ölü piksel politikalarını olduğunu ve ilerde artarsa yollayabilceğimi söylediler.
Asıl sormam gereken şey burda THH'ye başvururken şikayet edeceğim şirket asus türkiye mi olucak yoksa vatan mı? Elimde asusun kabul etmediğine dair kanıt var onu ek olarak ekleyeceğim fatura ve kanıtlarla birlikte.
Ayrıca garanti seri numarasıyla garanti sorguladım temmuz 2026 çıkıyor yani alakasız bir tarih, ürün temmuz ayında alınıp iade edilmiş diye düşünüyorum. Bilgisi olanlar yardım edebilirse sevinirim.
Asıl sormam gereken şey burda THH'ye başvururken şikayet edeceğim şirket asus türkiye mi olucak yoksa vatan mı? Elimde asusun kabul etmediğine dair kanıt var onu ek olarak ekleyeceğim fatura ve kanıtlarla birlikte.
Ayrıca garanti seri numarasıyla garanti sorguladım temmuz 2026 çıkıyor yani alakasız bir tarih, ürün temmuz ayında alınıp iade edilmiş diye düşünüyorum. Bilgisi olanlar yardım edebilirse sevinirim.