Yardım Ölü Piksel Çıkan Sıfır Monitör Nasıl İade Edilir ?

Darkways

80+
Katılım
19 Temmuz 2022
Mesajlar
64
Reaksiyon skoru
14
Monitör almayı düşünüyorum ama şu sıralar gördüğüm kadarıyla sıfır monitörlerde ölü piksellerle karşılaşılıyor ölü piksel iade sebebimidir bana göre (evet)
lakin iade edeceğimiz zaman sebebinin ölü piksel olduğunu belirtmemiz gerekir mi belirtirsek sorun olur mu çünkü yanılmıyorsam samsung monitörler servise gönderilip 20 iş gününde değerlendirilip iade ve değişime karar veriyormuş

Bilgisi olan yardım edebilir mi ?
 
Monitör almayı düşünüyorum ama şu sıralar gördüğüm kadarıyla sıfır monitörlerde ölü piksellerle karşılaşılıyor ölü piksel iade sebebimidir bana göre (evet)
lakin iade edeceğimiz zaman sebebinin ölü piksel olduğunu belirtmemiz gerekir mi belirtirsek sorun olur mu çünkü yanılmıyorsam samsung monitörler servise gönderilip 20 iş gününde değerlendirilip iade ve değişime karar veriyormuş

Bilgisi olan yardım edebilir mi ?
Samsung servisi eve yollayıp inceletiyor ben öyle bi durum yaşamıştım ondan yararlanabilirsin eve gelip incelesinler ürünü sende izah et. Ama 1-2 tane için sıkıntı çıkarırlar mı bilgim yok.
 
Hocam ölü pixel var muhabbetine falan girmiyceksiniz. Yasal olarak kutudan cıkan herşeyi aynı şekilde paketleyip firmaya 14 gün içerisinde gönderdiğinizde koşulsuz şartsız değişim imkanınız var. Bu devletin sağladığı bi olanak. Masama büyük geldi, yanlış ürün sipariş etmişim gibi nedenler ile iade edin. Diğer türlü kullanıcı hatasını göz önünde bulundurabiliyolar. Denendi onaylandı, 3 adet monitöre aynı şeyi yaptım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam ölü pixel var muhabbetine falan girmiyceksiniz. Yasal olarak kutudan cıkan herşeyi aynı şekilde paketleyip firmaya 14 gün içerisinde gönderdiğinizde koşulsuz şartsız değişim imkanınız var. Bu devletin sağladığı bi olanak. Masama büyük geldi, yanlış ürün sipariş etmişim gibi nedenler ile iade edin. Diğer türlü kullanıcı hatasını göz önünde bulundurabiliyolar. Denendi onaylandı, 3 adet monitöre aynı şeyi yaptım.
Tabi herşeyin öncesinde firmaya iade talebinde bulunun direk gönderenler falan oluyomuş aman diyim :D
 
Bizzat başıma geldi ölü piksel çıktı üründe aynı şekilde kutulayip gönderdim iade sebebinede ölü piksel çıktığını yazdım iade oldu bu kadar basit .
 
Hocam ölü pixel var muhabbetine falan girmiyceksiniz. Yasal olarak kutudan cıkan herşeyi aynı şekilde paketleyip firmaya 14 gün içerisinde gönderdiğinizde koşulsuz şartsız değişim imkanınız var. Bu devletin sağladığı bi olanak. Masama büyük geldi, yanlış ürün sipariş etmişim gibi nedenler ile iade edin. Diğer türlü kullanıcı hatasını göz önünde bulundurabiliyolar. Denendi onaylandı, 3 adet monitöre aynı şeyi yaptım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tabi herşeyin öncesinde firmaya iade talebinde bulunun direk gönderenler falan oluyomuş aman diyim :D
Ürün beğendiğimiz ürün Fakat Değişimini istesek yani yennisi göndermelerini sağlasak mümkün değil mi bu durum çünkü indirimde alıyoruz iade etsek tekrar yüksek fiyattan almak zorunda kalıcaz
 
Ürün beğendiğimiz ürün Fakat Değişimini istesek yani yennisi göndermelerini sağlasak mümkün değil mi bu durum çünkü indirimde alıyoruz iade etsek tekrar yüksek fiyattan almak zorunda kalıcaz
Hocam iade farklı değişim farklı, şimdi değiştirmek istiyosanız ölü pixel mevzusunu açıkcaksınız fotoğraflarla kanıtlayacaksınız. Yani ben ürünü beğenmedim değişim istiyorum diye bi dünya yok. Belirli bi sürede firma tarafından incelenmesini bekleyeceksiniz. Ancak iade işlemi çok çok daha hızlı gerçekleşiyo. Eğer iade alacağınız ücretle tekrardan alacağınız ücret aynıysa direk iade edip ürünü tekrardan alın. Ama zamlanmışsa tabii ki de değişim için işlemlere başlayın.
 
Geri
Top