Neler Yeni

Providyo teknik servisin ürünün ücretli değişimine karar vermesi

iEternalX

80+
Katılım
12 Eylül 2020
Mesajlar
239
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
salih bozkurt
Selam,
8 ay önce 5300TL'ye Razer BlackShark V2 Pro kulaklık aldım. Şu ana kadar sorunsuz kullanırken menteşelerden biri çıt etti fırladı, ertesi gün aynı şekilde diğer taraftakide çıktı, ne bir zorlama ne de yere düşürme vs olmadı. Başta çok sorun etmemiştim ama diğer taraftaki menteşede çıkınca kulaklığı tutacak bir şey kalmadı, zar zor duruyordu. Yerli/yabancı forumlara baktığımda aynı sorunu yaşayan birçok kişi gördüm, kimisi olumlu sonuçlanmış kimisi olumsuz. 2 hafta önce garantiye gönderdim, kutunun içinde sorunu yazdığım kağıda ek olarak iade, değişim veya tamir istiyorum diye yazdım.

Bugün WhatsApp'tan providyo teknik destekten mesaj aldım. Mesajın bir kısmı; "distribütör firmanın garanti kapsamına girmediğinden ücretli değişimine karar verilmiştir. Cihazınızın ücretli değişimi sağlanabilmektedir ve onaylamanız durumunda, aynı modeli KDV dahil 7492 TL karşılığında değişimini talep edebiliyoruz."
Sadece menteşesi kırık olan ürünü benden alıp, üstüne kulaklığın sıfır fiyatınında üstünde ücret istiyorlar. Kısaca saf yerine koyup kolaya kaçıyorlar, uğraşmak istemiyorlar. Kulaklığın menteşelerinin dandik olduğu bariz belli, çünkü aynı sorunu yaşayan tek kişi ben değilim. 5 yıl önce aldığım Rampage kulaklık bile sapasağlam duruyor.
Razer BlackShark V2 Pro almayın aldırmayın.

Yakin zamanda bu durumla mucadele etmis birileri var mi? Ne gibi haklarım var ve ne yapabilirim bu durumla ilgili?
 
Son düzenleme:

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
3,268
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,136
İsim
Volkan
Selam,
8 ay önce 5300TL'ye Razer BlackShark V2 Pro kulaklık aldım. Şu ana kadar sorunsuz kullanırken menteşelerden biri çıt etti fırladı, ertesi gün aynı şekilde diğer taraftakide çıktı, ne bir zorlama ne de yere düşürme vs olmadı. Başta çok sorun etmemiştim ama diğer taraftaki menteşede çıkınca kulaklığı tutacak bir şey kalmadı, zar zor duruyordu. Yerli/yabancı forumlara baktığımda aynı sorunu yaşayan birçok kişi gördüm, kimisi olumlu sonuçlanmış kimisi olumsuz. 2 hafta önce garantiye gönderdim, kutunun içinde sorunu yazdığım kağıda ek olarak iade, değişim veya tamir istiyorum diye yazdım.

Bugün WhatsApp'tan providyo teknik destekten mesaj aldım. Mesajın bir kısmı; "distribütör firmanın garanti kapsamına girmediğinden ücretli değişimine karar verilmiştir. Cihazınızın ücretli değişimi sağlanabilmektedir ve onaylamanız durumunda, aynı modeli KDV dahil 7492 TL karşılığında değişimini talep edebiliyoruz."
Sadece menteşesi kırık olan ürünü benden alıp, üstüne kulaklığın sıfır fiyatınında üstünde ücret istiyorlar. Kısaca saf yerine koyup kolaya kaçıyorlar, uğraşmak istemiyorlar. Kulaklığın menteşelerinin dandik olduğu bariz belli, çünkü aynı sorunu yaşayan tek kişi ben değilim. 5 yıl önce aldığım Rampage kulaklık bile sapasağlam duruyor.
Razer BlackShark V2 Pro almayın aldırmayın.

Yakin zamanda bu durumla mucadele etmis birileri var mi? Ne gibi haklarım var ve ne yapabilirim bu durumla ilgili?
Hocam bu konu hakkında ürünün kronik menteşe sorunu olduğunu kanıtlayan yani o forumlardaki kullanıcı yorumları vs bu verileri güzelce topla tüketici hakem heyetine başvuru yap
 

frix

80+
Katılım
3 Eylül 2022
Mesajlar
311
Öncelikle biraz daha mücadele edin, aynı modelde yaşanan sorunları derleyip döküman haline getirin ve teknik servis veya varsa distribütör firmadan ulaşabildiğiniz herkese aktarın. Eğer yokuşa sürmeye devam ederlerse ürününüzü geri alın ve eş zamanlı olarak THH'ye başvurun. Oluşturduğunuz dökümanı, sorunun kronik olduğunun kanıtı olarak gönderin ve durumu da detaylı açıklayın. Ortalama 2 ay sürer fakat 3-4 aya kadar süreç uzayabilir. Süreç sonunda varsa aynısı, yoksa üst modeli ile değişim kararının verileceğini düşünüyorum. THH başvurunuzda aynısı veya üst modeliyle garanti kapsamında değişim talep ediyorum diye altını çizersiniz.
 

iEternalX

80+
Katılım
12 Eylül 2020
Mesajlar
239
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
salih bozkurt
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Hocam bu konu hakkında ürünün kronik menteşe sorunu olduğunu kanıtlayan yani o forumlardaki kullanıcı yorumları vs bu verileri güzelce topla tüketici hakem heyetine başvuru yap
Öncelikle biraz daha mücadele edin, aynı modelde yaşanan sorunları derleyip döküman haline getirin ve teknik servis veya varsa distribütör firmadan ulaşabildiğiniz herkese aktarın. Eğer yokuşa sürmeye devam ederlerse ürününüzü geri alın ve eş zamanlı olarak THH'ye başvurun. Oluşturduğunuz dökümanı, sorunun kronik olduğunun kanıtı olarak gönderin ve durumu da detaylı açıklayın. Ortalama 2 ay sürer fakat 3-4 aya kadar süreç uzayabilir. Süreç sonunda varsa aynısı, yoksa üst modeli ile değişim kararının verileceğini düşünüyorum. THH başvurunuzda aynısı veya üst modeliyle garanti kapsamında değişim talep ediyorum diye altını çizersiniz.
Teşekkürler cevaplarınız için. Peki THH'ye başvurmadan önce satıcıya veya yetkili servise bunun gibi bir mesaj atsam bir işe yarar mı? Yoksa direkt THH'ye başvurayım mı? "-- tarihinde servise gönderdiğim Razer blackshark v2 pro marka modelli ürünüm için tüketici seçimlik haklarım olan ücretsiz onarım veya satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi haklarımı kullandığımı beyan ederim, aksi durumlarda yasal yollara başvuracağım. Ayrıca bu kulaklıkta aynı sorunu yaşayan birçok yerli/yabancı kullanıcının yorumu var elimde, bu da sorunun kullanıcı hatası değil, kulaklığın kronik sorunlu olduğuna işaret etmektedir"
 
Son düzenleme:

frix

80+
Katılım
3 Eylül 2022
Mesajlar
311
Teşekkürler cevaplarınız için. Peki THH'ye başvurmadan önce satıcıya veya yetkili servise bunun gibi bir mesaj atsam bir işe yarar mı? Yoksa direkt THH'ye başvurayım mı? "-- tarihinde servise gönderdiğim Razer blackshark v2 pro marka modelli ürünüm için tüketici seçimlik haklarım olan ücretsiz onarım veya satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi haklarımı kullandığımı beyan ederim, aksi durumlarda yasal yollara başvuracağım. Ayrıca bu kulaklıkta aynı sorunu yaşayan birçok yerli/yabancı kullanıcının yorumu var elimde, bu da sorunun kullanıcı hatası değil, kulaklığın kronik sorunlu olduğunu göstermektedir."
Evet. Kesinlikle THH öncesi biraz daha zorlayın. Distribütör firma farklıysa ona da başvurun ve teknik serviste yaşadığınız sıkıntıyı ve kanıtlarınızı detaylı aktarın. Baktınız faydası yok, THH başvurunuzu yaparsınız.

Örnek olarak, daha önce teknik serviste yaşadığımız sıkıntıyı Penta ile görüşerek halletmiştik. Distribütör olarak sorumluluğu almışlardı. Belki sizin durumunuzda da fayda sağlayabilir.
 

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
3,268
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,136
İsim
Volkan
Teşekkürler cevaplarınız için. Peki THH'ye başvurmadan önce satıcıya veya yetkili servise bunun gibi bir mesaj atsam bir işe yarar mı? Yoksa direkt THH'ye başvurayım mı? "-- tarihinde servise gönderdiğim Razer blackshark v2 pro marka modelli ürünüm için tüketici seçimlik haklarım olan ücretsiz onarım veya satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi haklarımı kullandığımı beyan ederim, aksi durumlarda yasal yollara başvuracağım. Ayrıca bu kulaklıkta aynı sorunu yaşayan birçok yerli/yabancı kullanıcının yorumu var elimde, bu da sorunun kullanıcı hatası değil, kulaklığın kronik sorunlu olduğuna işaret etmektedir"
Alttali arkadaşın dediği gibi biraz daha dayatın onlarıda kanıt olarak alın destek olmamakta ısrarcılar gibisinden
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,007,968
Mesajlar
9,098,641
Üyeler
159,697
Son üye
ysnsuer55
Top Bottom