Selam,
8 ay önce 5300TL'ye Razer BlackShark V2 Pro kulaklık aldım. Şu ana kadar sorunsuz kullanırken menteşelerden biri çıt etti fırladı, ertesi gün aynı şekilde diğer taraftakide çıktı, ne bir zorlama ne de yere düşürme vs olmadı. Başta çok sorun etmemiştim ama diğer taraftaki menteşede çıkınca kulaklığı tutacak bir şey kalmadı, zar zor duruyordu. Yerli/yabancı forumlara baktığımda aynı sorunu yaşayan birçok kişi gördüm, kimisi olumlu sonuçlanmış kimisi olumsuz. 2 hafta önce garantiye gönderdim, kutunun içinde sorunu yazdığım kağıda ek olarak iade, değişim veya tamir istiyorum diye yazdım.
Bugün WhatsApp'tan providyo teknik destekten mesaj aldım. Mesajın bir kısmı; "distribütör firmanın garanti kapsamına girmediğinden ücretli değişimine karar verilmiştir. Cihazınızın ücretli değişimi sağlanabilmektedir ve onaylamanız durumunda, aynı modeli KDV dahil 7492 TL karşılığında değişimini talep edebiliyoruz."
Sadece menteşesi kırık olan ürünü benden alıp, üstüne kulaklığın sıfır fiyatınında üstünde ücret istiyorlar. Kısaca saf yerine koyup kolaya kaçıyorlar, uğraşmak istemiyorlar. Kulaklığın menteşelerinin dandik olduğu bariz belli, çünkü aynı sorunu yaşayan tek kişi ben değilim. 5 yıl önce aldığım Rampage kulaklık bile sapasağlam duruyor.
Razer BlackShark V2 Pro almayın aldırmayın.
Yakin zamanda bu durumla mucadele etmis birileri var mi? Ne gibi haklarım var ve ne yapabilirim bu durumla ilgili?
8 ay önce 5300TL'ye Razer BlackShark V2 Pro kulaklık aldım. Şu ana kadar sorunsuz kullanırken menteşelerden biri çıt etti fırladı, ertesi gün aynı şekilde diğer taraftakide çıktı, ne bir zorlama ne de yere düşürme vs olmadı. Başta çok sorun etmemiştim ama diğer taraftaki menteşede çıkınca kulaklığı tutacak bir şey kalmadı, zar zor duruyordu. Yerli/yabancı forumlara baktığımda aynı sorunu yaşayan birçok kişi gördüm, kimisi olumlu sonuçlanmış kimisi olumsuz. 2 hafta önce garantiye gönderdim, kutunun içinde sorunu yazdığım kağıda ek olarak iade, değişim veya tamir istiyorum diye yazdım.
Bugün WhatsApp'tan providyo teknik destekten mesaj aldım. Mesajın bir kısmı; "distribütör firmanın garanti kapsamına girmediğinden ücretli değişimine karar verilmiştir. Cihazınızın ücretli değişimi sağlanabilmektedir ve onaylamanız durumunda, aynı modeli KDV dahil 7492 TL karşılığında değişimini talep edebiliyoruz."
Sadece menteşesi kırık olan ürünü benden alıp, üstüne kulaklığın sıfır fiyatınında üstünde ücret istiyorlar. Kısaca saf yerine koyup kolaya kaçıyorlar, uğraşmak istemiyorlar. Kulaklığın menteşelerinin dandik olduğu bariz belli, çünkü aynı sorunu yaşayan tek kişi ben değilim. 5 yıl önce aldığım Rampage kulaklık bile sapasağlam duruyor.
Razer BlackShark V2 Pro almayın aldırmayın.
Yakin zamanda bu durumla mucadele etmis birileri var mi? Ne gibi haklarım var ve ne yapabilirim bu durumla ilgili?
Son düzenleme: