BoosteRR
80+
- Katılım
- 25 Mart 2020
- Mesajlar
- 324
Dahası
Arkadaşlar Qobuz ülkemizde kullanılmadıpı için bende VPN ile girip alışverişimi yaptım. Dha doğrusu kart bilgisini 3D ekranında girdikten sonra işlem başarıyla tamamlandı yazısından sonra Qobuz un sayfasına döndü ama orada ödemenin alınamadığını kart bilgilerini kontrole etmem gerektiğini söyleyen bir yazı vardı. Mobil şubeden kart hareketlerine baktığım zaman ödemenin karşıya aktarıldığını görüyorum fakat sayfada ödeme alınma durumu var. Ne yapacağımı anlayamadım. Qobuz a mail attım cevabını bekliyorum. Bu nasıl bir durum anlayamadım.
Acil yardım ihtiyacım var.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Acil yardım ihtiyacım var.