19 Mayıs 14.05'de teslim aldığım bu ürünü kargocunun önünde açtım ve içeri geçip hemen fotoğrafladım, çünkü ürünün dış kutusu tamamen yıpranmış, muhtemelen daha önce açılmış veya değişim ürünü sonucu yeniden paketlenmiş. Ürünün bize temiz gönderildiğini umut ederek bilgisayara taktım. Ürünün kutu içeriğindeki FN kombinasyonlarından sadece (aydınlatma kombinasyonlarından) birkaçı doğru tuşta çalışıyordu. Ayrıca multimedya tuşlarında, videoyu geçme veya ileri gitme butonuna bastığıma video duruyor, makro tuşlarından birine bastığımda video susturuluyordu. Ve bunları FN+ESC kombinasyonuyla makroların sıfır haliyle denememe rağmen. Bazı makrolar kendi kendine yanıp sönerek aktifleşiyor, FN üzerindeki çoğu etki doğru tepkiyi vermiyor.
Bu ürünü, çiçeksepeti üzerinden almış olduğum için iade talebi açarak bildirdim, hatta şikayet gönderdim. Satıcı kutunun sıfır ve paketli olduğunu iddia etti, fakat geldiğinde nerdeyse yırtıkları vardı. Arızalı ürün olduğu için geri göndermek istedim fakat çiçeksepetini aradığımda satıcı bu şekilde söylediyse önce onların servisine gönderin dediler. Satıcının müşteri hizmetlerini aradım ve bana e-posta üzerinden bildirmemi söylediler. E-postada aynı burada olduğu gibi her şeyi açıkladım. Aradan birkaç gün geçti, sadece sipariş numarası istenen bir e-posta geldi. Cevapladım ve gönderdim, mesai saatleri içerisinde atmama rağmen bugüne kadar bir cevap gelmedi.
Çiçeksepetine durumu bildirdim, 2 gün içerisinde sizi arayacağız dediler. Telefonu açtım, açar açmaz telefonu kapattılar. E-postayla yeniden ulaşmaya çalıştım, cevap gelmedi. Ne de satıcıdan bilgi var.
Arızalı ürünü geçtim, 14 gün içerisinde cayma hakkım bulunduğundan ötürü istediğim zaman iade verebilmem gerekiyor.
Bu konu hakkında ne yapabilirim arkadaşlar? Gerçekten bildiğiniz dalga geçiyorlar.
Bu ürünü, çiçeksepeti üzerinden almış olduğum için iade talebi açarak bildirdim, hatta şikayet gönderdim. Satıcı kutunun sıfır ve paketli olduğunu iddia etti, fakat geldiğinde nerdeyse yırtıkları vardı. Arızalı ürün olduğu için geri göndermek istedim fakat çiçeksepetini aradığımda satıcı bu şekilde söylediyse önce onların servisine gönderin dediler. Satıcının müşteri hizmetlerini aradım ve bana e-posta üzerinden bildirmemi söylediler. E-postada aynı burada olduğu gibi her şeyi açıkladım. Aradan birkaç gün geçti, sadece sipariş numarası istenen bir e-posta geldi. Cevapladım ve gönderdim, mesai saatleri içerisinde atmama rağmen bugüne kadar bir cevap gelmedi.
Çiçeksepetine durumu bildirdim, 2 gün içerisinde sizi arayacağız dediler. Telefonu açtım, açar açmaz telefonu kapattılar. E-postayla yeniden ulaşmaya çalıştım, cevap gelmedi. Ne de satıcıdan bilgi var.
Arızalı ürünü geçtim, 14 gün içerisinde cayma hakkım bulunduğundan ötürü istediğim zaman iade verebilmem gerekiyor.
Bu konu hakkında ne yapabilirim arkadaşlar? Gerçekten bildiğiniz dalga geçiyorlar.