Merhaba arkadaşlar i5 12400f - Rtx3060 sistemim var. Valorant oynarken daha lobide ekran kartı 80 derecelere çıkıyor ama oyun içindede hep 83-82 falan yani...
Bende ilkte 400 alıcaktımda bu böyleyse prosu nasıldır düşüncesiyle pro almaya karar verdim. Siz memnunmusunuz telefondan yazılımda bir sorun yaşadınızmı :D
Şuan hepsiburadada 37.249TL fiyatı var. Ama bu şekilde almayı düşünmüyorum. Sahibindende 2 adet ilan buldum ikiside cihazın 15 gün önce alınıp kılcal çizik...