Neler Yeni

Yardım Razer Mouse'u bir türlü garantiye gönderemedim yardımcı olur musunuz?

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
110
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
Abdullah
Amazon üzerinden 2023 başlarında razer viper v2 pro mouse aldım orta tekerleği bozuldu ve garantiye göndermek istedim fakat 45 tane numara sonrasında sonunda ilgilenen bir kuruma bağlandım derken onlar da bizlerin ithalatçı firma olduğumuza dair belge ile göndermem gerektiğini söylediler fakat elime öyle bir belge ulaşmadı kutu içeriğinde ve dışında sadece kullanım kılavuzu vardı razer ın sitesine girip mouse u seri numarasından kayıt edip destek alayım dedim amazon sağolsun fotoğrafta eklediğim gibi saçma bir kağıt eklemişler ve çıkardığım zaman seri no vs silinmiş oluyor ordan da çözemedim amazon da sadece biz iade yaparız diyor ben aldığım zaman 2.5k olan mouse şuan 4.5k kendilerine izmir tüketici hakem heyeti nin emsal kararı olduğunu muadili veya üst modeli ile değişim yapmaları gerektiğini söyledim fakat garanti sonuç belgesi olmadan işlem yapamadıklarını söylüyorlar fakat ben de lanet mouse u garantiye gönderemiyorum şu durumu nasıl çözebilirim artık çıldırma noktasına geldim 10 gündür aramadığım numara kalmadı artık. Mümkünse razer iletişim e de bir şekilde kayıt vs de yapsam saçma sapan sitelerinden bişey anlamadım hep aynı yere yönlendiriyor.
Fatura sının çıktısı ile birlikte küçük bir kağıda sorunu yaz iletişimini vs 1 ay so rs sıfırını ellerinde varsa gönderirler.
 

Emre mete

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
479
Dahası  
Reaksiyon skoru
179
İsim
Emre
aral a
Mesaj otomatik birleştirildi:

Beklerim dersen sana kalmış tabi yapacak bişi yok.
valla 6 ay beklerim 2k fazladan tekrar vermem açıkçası
Mesaj otomatik birleştirildi:

Fatura sının çıktısı ile birlikte küçük bir kağıda sorunu yaz iletişimini vs 1 ay so rs sıfırını ellerinde varsa gönderirler.
öyle yaptım bakalım nasıl olacak
 
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Burak
Amazon üzerinden 2023 başlarında razer viper v2 pro mouse aldım orta tekerleği bozuldu ve garantiye göndermek istedim fakat 45 tane numara sonrasında sonunda ilgilenen bir kuruma bağlandım derken onlar da bizlerin ithalatçı firma olduğumuza dair belge ile göndermem gerektiğini söylediler fakat elime öyle bir belge ulaşmadı kutu içeriğinde ve dışında sadece kullanım kılavuzu vardı razer ın sitesine girip mouse u seri numarasından kayıt edip destek alayım dedim amazon sağolsun fotoğrafta eklediğim gibi saçma bir kağıt eklemişler ve çıkardığım zaman seri no vs silinmiş oluyor ordan da çözemedim amazon da sadece biz iade yaparız diyor ben aldığım zaman 2.5k olan mouse şuan 4.5k kendilerine izmir tüketici hakem heyeti nin emsal kararı olduğunu muadili veya üst modeli ile değişim yapmaları gerektiğini söyledim fakat garanti sonuç belgesi olmadan işlem yapamadıklarını söylüyorlar fakat ben de lanet mouse u garantiye gönderemiyorum şu durumu nasıl çözebilirim artık çıldırma noktasına geldim 10 gündür aramadığım numara kalmadı artık. Mümkünse razer iletişim e de bir şekilde kayıt vs de yapsam saçma sapan sitelerinden bişey anlamadım hep aynı yere yönlendiriyor.
Benzer bir sıkıntı bende yaşadım senin aldığın dönemde razer Türkiye'de resmi olarak yoktu. Bu yüzden onları ilgilendirmediğini ve ithalatçı veya satın aldığınız yer ile iletişime geçmek getektiğini söylediler. Benimde kulaklığın kablosunda kronik sıkıntı oluşmuştu.
 

Emre mete

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
479
Dahası  
Reaksiyon skoru
179
İsim
Emre
Benzer bir sıkıntı bende yaşadım senin aldığın dönemde razer Türkiye'de resmi olarak yoktu. Bu yüzden onları ilgilendirmediğini ve ithalatçı veya satın aldığınız yer ile iletişime geçmek getektiğini söylediler. Benimde kulaklığın kablosunda kronik sıkıntı oluşmuştu.
nasıl çözdünüz acaba
 

Rouly

80+
Katılım
8 Ağustos 2022
Mesajlar
41
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Hamza
Tüketici hakem heyetine başvurun paranızı osmanlı sikke si olarak alırsınız
 

Emre mete

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
479
Dahası  
Reaksiyon skoru
179
İsim
Emre
Tüketici hakem heyetine başvurun paranızı osmanlı sikke si olarak alırsınız
aideye hemen kabuller ben istemiyorum değişim istiyorum 2.5k ya aldım 4.5k fiyat şuan bir de değişim olduğunu varsayalım garanti tekrar 2 yıl mı oluyor acaba yoksa kaldığı yerden mi devam ediyor.
 

Emre mete

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
479
Dahası  
Reaksiyon skoru
179
İsim
Emre
Sen bir şey yap şu bilkomu ara öğren bakarlar belki. @Emre mete
razer support la mailleştim enson böyle bir mail attılar ama sitede Türkiye yok

Arızalı cihazın değiştirilmesini sağlamak için başka seçeneğimizin olmadığını üzülerek bildiririz. ABD'de alternatif bir adrese veya gönderim ağımızdaki herhangi bir adrese ihtiyacımız olacak.

Lütfen listeye bakın: https://www.razer.com/eu-en/choose-country-region

Cihazınızın nakliyesini ve güvenliğini ülkenizden (veya tam tersi) sizin karşılamanız gerektiğine dair bir beklenti belirlememiz gerekiyor. Razer, alternatif adresten depomuza gidiş ve dönüş nakliyesini karşılamaya fazlasıyla istekli olacaktır. hadi yurt dışına göndereyim diyecem kargo olayı nasıl olacak
 
Katılım
1 Mayıs 2024
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Harun U.
razer support la mailleştim enson böyle bir mail attılar ama sitede Türkiye yok

Arızalı cihazın değiştirilmesini sağlamak için başka seçeneğimizin olmadığını üzülerek bildiririz. ABD'de alternatif bir adrese veya gönderim ağımızdaki herhangi bir adrese ihtiyacımız olacak.

Lütfen listeye bakın: https://www.razer.com/eu-en/choose-country-region

Cihazınızın nakliyesini ve güvenliğini ülkenizden (veya tam tersi) sizin karşılamanız gerektiğine dair bir beklenti belirlememiz gerekiyor. Razer, alternatif adresten depomuza gidiş ve dönüş nakliyesini karşılamaya fazlasıyla istekli olacaktır. hadi yurt dışına göndereyim diyecem kargo olayı nasıl olacak
Ben de "Razer Kraken X" kulaklık almıştım ve gayet düzgün kullanmama rağmen 3 ay sonra sağ kafa destek kısmından ilk önce çatladı 1 hafta sonra da tamamen koptu. Hepsiburada'dan almıştım ve satıcı paketteki garanti sağlayıcısı ile görüşün dedi. Orada da Amazon yazıyordu ve Amazon ile iletişime geçtim. Onlar da bizden satın almadığınız için garanti işleriyle biz ilgilenemeyiz dedi. Razer'ın Türkiye'de resmi sağlayıcısı olmadığı için yurtdışındaki resmi Razer ile iletişime geçtim ve 1-2 gün konuşmanın ardından bu işin olmayacağını anladım. Herkes Razer öyle, böyle diyor ama Razer alınmaz. FP diye aldığım gerçekten güzel olan kulaklığın malzeme kalitesi aşırı kötüydü. Ayrıca destek işi zaten sorunlu. İlk ve son Razer alışım oldu.
 

Emre mete

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
479
Dahası  
Reaksiyon skoru
179
İsim
Emre
Ben de "Razer Kraken X" kulaklık almıştım ve gayet düzgün kullanmama rağmen 3 ay sonra sağ kafa destek kısmından ilk önce çatladı 1 hafta sonra da tamamen koptu. Hepsiburada'dan almıştım ve satıcı paketteki garanti sağlayıcısı ile görüşün dedi. Orada da Amazon yazıyordu ve Amazon ile iletişime geçtim. Onlar da bizden satın almadığınız için garanti işleriyle biz ilgilenemeyiz dedi. Razer'ın Türkiye'de resmi sağlayıcısı olmadığı için yurtdışındaki resmi Razer ile iletişime geçtim ve 1-2 gün konuşmanın ardından bu işin olmayacağını anladım. Herkes Razer öyle, böyle diyor ama Razer alınmaz. FP diye aldığım gerçekten güzel olan kulaklığın malzeme kalitesi aşırı kötüydü. Ayrıca destek işi zaten sorunlu. İlk ve son Razer alışım oldu.
katılıyorum razer a tövbe ettim değişim için şuanki fiyat üzerine ben ekleme yapıp farklı marka alayım dedim onu da kabul etmediler.
 

Bilal539

80+ Silver
Katılım
30 Mart 2022
Mesajlar
3,070
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,269
İsim
Recep Can Boyacı
katılıyorum razer a tövbe ettim değişim için şuanki fiyat üzerine ben ekleme yapıp farklı marka alayım dedim onu da kabul etmediler.
Thh ye gitcen bekleyecen mecbur senin yapacak bir şey yok ama dediğim gibi razer ürünlerine bilkom bakıyor benim kutuda öyle.
 

Emre mete

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
479
Dahası  
Reaksiyon skoru
179
İsim
Emre
Thh ye gitcen bekleyecen mecbur senin yapacak bir şey yok ama dediğim gibi razer ürünlerine bilkom bakıyor benim kutuda öyle.
benim kutuda kağıt gelmedi üstünde ki etikette de Arabistan felan yazıyor saçma sapan bişey açıkçası
 

brsokcu

80+ Bronze
Katılım
9 Eylül 2020
Mesajlar
1,022
Dahası  
Reaksiyon skoru
419
İsim
Barış Okçu
Amazon üzerinden 2023 başlarında razer viper v2 pro mouse aldım orta tekerleği bozuldu ve garantiye göndermek istedim fakat 45 tane numara sonrasında sonunda ilgilenen bir kuruma bağlandım derken onlar da bizlerin ithalatçı firma olduğumuza dair belge ile göndermem gerektiğini söylediler fakat elime öyle bir belge ulaşmadı kutu içeriğinde ve dışında sadece kullanım kılavuzu vardı razer ın sitesine girip mouse u seri numarasından kayıt edip destek alayım dedim amazon sağolsun fotoğrafta eklediğim gibi saçma bir kağıt eklemişler ve çıkardığım zaman seri no vs silinmiş oluyor ordan da çözemedim amazon da sadece biz iade yaparız diyor ben aldığım zaman 2.5k olan mouse şuan 4.5k kendilerine izmir tüketici hakem heyeti nin emsal kararı olduğunu muadili veya üst modeli ile değişim yapmaları gerektiğini söyledim fakat garanti sonuç belgesi olmadan işlem yapamadıklarını söylüyorlar fakat ben de lanet mouse u garantiye gönderemiyorum şu durumu nasıl çözebilirim artık çıldırma noktasına geldim 10 gündür aramadığım numara kalmadı artık. Mümkünse razer iletişim e de bir şekilde kayıt vs de yapsam saçma sapan sitelerinden bişey anlamadım hep aynı yere yönlendiriyor.
Hocam bu ithalatçı mevzusunda ithalatçı firma haklı bende bir hafta önce superlight mouse u gönderdim garantiye içinden 10 parçaya katlanmış kağıt yada kullanma kılavuzunda garanti belgesi olur. O belgede ithalatçı firmada ne yazıyorsa onları arayacaksınız. Orada numarası da yazar bazen mouse kutularında yukarıdaki kartonun içine yapıştırırlar. Kutunun içine dışına her yerine bak o olmadan ithalatçı firmalar ürünün onlardan çıkıp çıkmadığını anlayamıyor maalesef. Birden çok distrübitör olduğu için bunlar yaşanıyor. Aynı ürüne birden fazla firma teknik destek verebiliyor. A firmasının ithal ettiği ürüne doğal olarak B firması destek vermiyor. Kendilerinin ithal ettiği ürün olduğunu anlamaları içinde bu belgeyi istiyorlar. Yapabileceğin bir başka alternatifte mevcut açıkçası ama biraz şans işi. Aynı mouseu kullanan forumdaki bir arkadaş sana o ithalatçı firma ismi yazan kağıdı gönderir. Sen ürünün yenisini alınca o arkadaşa geri o katlanmış kağıdı gönderirsin fotoğraf olarak da ekliyorum aynı şunun gibi olur genelde. Bir nevi minik ithalatçı garanti belgesi gibi. Kullanma kılavuzunun içine dışına bak orada da olabilir. Ektekilerden birisi steelseries diğeri ise cloud 2 mesela.
 

Ekler

  • 20240507_194150.jpg
    20240507_194150.jpg
    1.3 MB · Hit: 13
  • 20240507_194202.jpg
    20240507_194202.jpg
    1.6 MB · Hit: 12
  • 20240507_194238.jpg
    20240507_194238.jpg
    1.5 MB · Hit: 13
Son düzenleme:
Top Bottom