Neler Yeni
  • Sizlerin forumda daha keyifli ve sorunsuz vakit geçirmesi adına gece saatlerinde bakım ve güncelleme çalışmaları yapılacaktır. İşlemler sürerken kesintiler yaşanabilir.

Realtek HD Audio Yöneticisi Kulaklığı Görmeme Sorunu

ByEfe04

80+ Platinum
Katılım
1 Mayıs 2020
Mesajlar
En İyi Cevap
Dahası  
Reaksiyon skoru
İsim
Efe Kıcır
Arkadaşlar programa girdiğimde önüme sadece şu yazı çıkıyor:
sisteme takılı bir ses cihazı olmadığından boş bir sayfa görüyorsunuz GUI'yu etkinleştirmek için lütfen sisteme bir ses cihazı takın.
kulaklık takılı zaten sesin az gelme sorununuda çözdm fakat sorun bu dediğim gibi kulaklık çalışıyor.

Yasin Çelik

80+ Platinum
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
En İyi Cevap
Dahası  
Reaksiyon skoru
Konum
İstanbul
İsim
Yasin Çelik
Instagram
yasincelikz
Realtek'i devre dışı bırak. Kulaklığı başka hub'a tak (varsa) sonra realtek'i açıp tekrar dene.

ByEfe04

80+ Platinum
Katılım
1 Mayıs 2020
Mesajlar
En İyi Cevap
Dahası  
Reaksiyon skoru
İsim
Efe Kıcır
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
Realtek'i devre dışı bırak. Kulaklığı başka hub'a tak (varsa) sonra realtek'i açıp tekrar dene.
deniyorum hocam yazacağım tekrardan
Mesaj otomatik birleştirildi:

malesef olmadı realtek i kapadım kulaklık başka bir usb girişinde fakat hala realtek kualklığı görmüyor birde pc kulaklığı nedense hoparlör olarak görüyor anlamadım

Yasin Çelik

80+ Platinum
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
En İyi Cevap
Dahası  
Reaksiyon skoru
Konum
İstanbul
İsim
Yasin Çelik
Instagram
yasincelikz
malesef olmadı realtek i kapadım kulaklık başka bir usb girişinde fakat hala realtek kualklığı görmüyor birde PC kulaklığı nedense hoparlör olarak görüyor anlamadım
Buldum çözümünü;

ByEfe04

80+ Platinum
Katılım
1 Mayıs 2020
Mesajlar
En İyi Cevap
Dahası  
Reaksiyon skoru
İsim
Efe Kıcır
Buldum çözümünü;

hocam sanırım anladım bende:
Ekran Alıntısı.PNG

realtek olan takılı değil olarak gözüküyor sanırım bundan dolayı realtek hd audio da kulaklığı görmüyor peki ben bu realtek in takılı değil yazan hoparlörünü nasıl etkinleştirebilirim

Yasin Çelik

80+ Platinum
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
En İyi Cevap
Dahası  
Reaksiyon skoru
Konum
İstanbul
İsim
Yasin Çelik
Instagram
yasincelikz
realtek olan takılı değil olarak gözüküyor sanırım bundan dolayı realtek hd audio da kulaklığı görmüyor peki ben bu realtek in takılı değil yazan hoparlörünü nasıl etkinleştirebilirim
Bilemiyorum hocam. Kurcalayın biraz belki bulursunuz.

Katılım
2 Aralık 2020
Mesajlar
Dahası  
Reaksiyon skoru
Konum
Turkey
İsim
William
Initially, try to empower earphones identification on your PC. Without that choice empowered, your framework won't have the option to identify earphones. Besides, you can impair the front board jack discovery or update/reinstall sound drivers.

I propose you check if a comparable issue endures on interfacing similar earphones to another PC. On the off chance that the issue doesn't continue, I recommend you to check if the earphone drivers are distinguished under Device chief by following the means beneath:
  • Press Windows logo + X keys on the console select Device Manager from the alternatives.
  • Grow Audio data sources and yields choice and check if the earphone drivers are obvious in the window.
  • Right-click on the earphone driver and select Update this product choice. (Note: If you did had a problem with Realtek audio driver then you need to install an updated audio driver)
  • Adhere to the on-screen guidelines and trust that the update will finish.
  • Close the window after the update is finished and check if the progressions are powerful.
On the off chance that the earphone drivers are not noticeable, I recommend you to download and introduce the most recent and most viable driver programming from the gadget maker's site and check if the issue is settled.

ByEfe04

80+ Platinum
Katılım
1 Mayıs 2020
Mesajlar
En İyi Cevap
Dahası  
Reaksiyon skoru
İsim
Efe Kıcır
Initially, try to empower earphones identification on your PC. Without that choice empowered, your framework won't have the option to identify earphones. Besides, you can impair the front board jack discovery or update/reinstall sound drivers.

I propose you check if a comparable issue endures on interfacing similar earphones to another PC. On the off chance that the issue doesn't continue, I recommend you to check if the earphone drivers are distinguished under Device chief by following the means beneath:
  • Press Windows logo + X keys on the console select Device Manager from the alternatives.
  • Grow Audio data sources and yields choice and check if the earphone drivers are obvious in the window.
  • Right-click on the earphone driver and select Update this product choice. (Note: If you did had a problem with Realtek audio driver then you need to install an updated audio driver)
  • Adhere to the on-screen guidelines and trust that the update will finish.
  • Close the window after the update is finished and check if the progressions are powerful.
On the off chance that the earphone drivers are not noticeable, I recommend you to download and introduce the most recent and most viable driver programming from the gadget maker's site and check if the issue is settled.
Hocam türk değilsin sanırım. :D
Thank you for your help. :)

Top Bottom