Neler Yeni

segment bilgisayar destek

dgncnr

80+
Katılım
22 Aralık 2020
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Doğancan Caner
merhabalar
rampage kb-r210 klavyem 9 ay kullanım sonucunda basmama algılamama yanlış basma gibi sorunlar yapmaya başladığı için garantiye yollamıştım
sıfır kutulu yeni ürün yolladılar
birkaç gün önce klavye geldi, satmayı düşünüyordum fakat vazgeçtiğim için ilk kez bugün açtım kutusunu
gönderdikleri sıfır klavyede de aynı problemin bir benzeri hatta daha da kötüsü var eski problemin üstüne bir de ışık modları kendi kendine değişiyor falan
1 aydır bilgisayar kullanamıyorum yarın tekrar arayacağım, bu konuda tekrar garantiye yollamak dışında yapabileceğim bir şey var mı? yine aynı modeli mi gönderirler?
 

mutlu pide

80+ Platinum
Katılım
29 Temmuz 2020
Mesajlar
12,868
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,770
Konum
mutlu pide
İsim
mutlu pide
İlgilendiği Kategoriler
mutlu pide
Ne güzel işte. Garantiye göndereceksin 0 ürün verecekler daha ne olsun?
 

mutlu pide

80+ Platinum
Katılım
29 Temmuz 2020
Mesajlar
12,868
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,770
Konum
mutlu pide
İsim
mutlu pide
İlgilendiği Kategoriler
mutlu pide

umutbeedir

80+ Bronze
Katılım
12 Kasım 2021
Mesajlar
569
Dahası  
Reaksiyon skoru
216
Konum
Turkiye
İsim
Umut BEDİR
İlgilendiği Kategoriler
Tasarım ve Oyun
Instagram
chox.ia
Steam
https://steamcommunity.com/id/untiliwin/
Discord
umt.bdr
Göndermeye devam et. Ürünlerin açılış videosunu çek gerekirse
 

dgncnr

80+
Katılım
22 Aralık 2020
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Doğancan Caner
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Yine göndersinler. Zaten senin bir şey yapman için klavyenin içini açman lazım. Öyle de garanti gider.
ilk gönderdiğimde evde çözülebilir mi diye açıp bakmıştım bir sorun olmamıştı pek ilgili değiller sanırım
 
Top Bottom