Cevahir Paşalıoğlu
80+ Silver
- Katılım
- 3 Nisan 2020
- Mesajlar
- 4,819
Merhaba rx 570 Armor 8gb ekran kartımı kilitlenme ve görüntü gitmesi yüzünden(reset atmadan gelmiyordu)Msi servisi ServisPointe vermiştim.Arızayı görüp sorunlu kapasitörü değiştirdikleri bilgisini aldım.Onarım yapıldıktan sonra 19 ve 20 Martta testlere sokulup denenmiş ve "Hazır" konumuna getirilmiş.Arayıp,tekrar 1 Nisanda denettirdim.Sorun olmadığını söyledi telefondaki kişi.Diğer bileşenlerde,anakart ile birlikte ServisPointte.Onlarda sorun yok ama ekran kartında onarım yapılmış.3 kere aynı sorundan servise gönderilen ürün,alınan firmanın (VATAN BİLGİSAYAR) eğer elinde varsa aynısından.Yoksa para iadesi yapılıyor diye biliyorum.Bu konuda yardımcı olur musunuz? 1 yıldır kadar sorun yoktu kartta.Bir anda oldu diyebilirim.Kartta neden direk değişime gidilmiyor?Sorun %100 mü algılanıp sorunlu parça değiştiriliyor?