Sigortalar belimi büktü

Navius

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2020
Mesajlar
835
Reaksiyon skoru
290
arkadaşlar 2.5yıl önce makas atarken motorcunun tekıne çarptım masrafıda yoktu 500 lira gibi bi plastık masrafı vardı bende muhattap olmamak için sigortadan yaptırdım lanet olsun her sene 2 katı fiyat cıkıyo bana bu ne zaman düzelir 1 ay önce motosiklet için 1.700tl ödedım bugunde araç için 4.500tl sigorta ödedim bu ne zaman normel fiyatlandırma yapıcaklar bana normeldede yüksek fiyatlar ama kasko gibi sigorta ödüyom
 
Geri
Top