Sinerji bilgisayardan 9 Mayıs günü sipariş ettiğim nzxt h7 flow model bilgisayar kasam kargodan geç geldi 14 mayısta teslim edilirken kutuda hasarlar bulunuyordu bu sebeple kargo kuryesi ile beraber kutuyu açtığımızda kasanın yan panelinin hasarlı olduğunu gördük tutanak tutuldu sipariş değişim talebi mektubumla beraber geri gönderildi servisi bundan 2 gün önce aradığımda içinde tutanak olmadığını para iadesi yapılacağı söylendi bende tutanağın bir fotoğrafını desteğe iletip ürünün fiyatının arttığını kesinlikle para iadesi istemediğimi belirttim her aradığımda oyalanıyorum yok inceleniyor bugün ararız yarın ararız diye diye bu haftayı da bitirdiniz gerçekten bir kasayı incelemek bu kadar zor değil bir kargo gönderirken koruyucu poşet veya üzerine kırılır etiketi bile yapıştırılmamıştı tüm sistem hazır kaç gündür bir kasanın derdine düştük firma benim çağrılarımda hep kaçamak davranıyor süreci uzatıyor Abdullah abiden ve yardımcı olabilecek kişilerden yardım istiyorum konuyla alakalı görselleri ekledim her şey ortada firmanın bukadar oyalaması gerçekten kötü bir deneyim sipariş ettikten sonra kötü yorumları videoları gördüğümde herkeste böyle olmayacağını düşünmüştüm ancak firmanın özensiz olduğu ortada birdaha tercih edeceğimi ve önereceğimi düşünmüyorum firmanın kaldığı esnaflık dersleri var
Teşekkür EtGelişme Ekle
Teşekkür EtGelişme Ekle