bozkan
80+ Bronze
- Katılım
- 22 Aralık 2021
- Mesajlar
- 564
Merhaba,
Kurdaki oynakliklardan oturu 2 gun once yaptigim aramada kurun yeniden yukselmesiyle siparisin iptal edilme riski olur mu diye bir gorusme yapmistim. Telefondaki arkaadas oldukca kendinden emin bir sekilde doviz yukselirse iptal etmeyiz, fakat duserse fazla odediginiz parayi size veririz demisti. Bugun fiyatlarin yavas yavas dusmesi, dovizin ise keskin bir sekilde devam eden dususuyle ilgili yeniden bir arama yaptim ve doviz dusmesi durumlarinda fazla paranin iadesi gibi bir uygulamanin olup olmadigini sordum. Telefondaki kisi bana urunu alirken o an aldiginiz fiyattan sorumlu olursunuz, bir geri odeme olmaz dedi.
Amacim urunu alip sonra doviz dusunce cakallik yapip para istemek degil fakat, kendi elemanlarinin verdigi bilgiyi baska bir elemanin yalanlamis olmasi acikcasi bir guven sorunu olusturdu bende. Yarin birgun buradan alacagim sistemde sikinti yasarsam yine kivirmayacaklari ne malum? Bu gidisle 600 dolar kargo odeyip Amazon Amerika'dan alacagim bilgisayari 2015'te yaptigim gibi.
Musteri iliskileri, memnuniyeti, satis sonrasi destek gibi konulari, musteriye guven vermeyi belli ki yerli firmalar yillardir ogrenemedi, bir turlu kurumsallasamadilar. Arkadaslar israrla soyluyorum, teknoloji sans isi falan degildir. Elinize ayipli/bozuk mal geldiginde, veya bir sekilde garanti kapsaminda bir ariza yasadiginizda satici malinin arkasinda du-ra-cak.
Umarim Amazon yakin zamanda sistem satislarina da baslar da eteginiz tutusur. O zaman akillanirsiniz, kurumsallasirsiniz, dogru duzgun sirket politikalari edinir, musteriye bir oyle bir boyle cevap vermemeyi ogrenirsiniz. Daha alisverisi yapmadan tutarsiz sinyal veriyorlar. Gel de guvenerek alisveris yap
Kurdaki oynakliklardan oturu 2 gun once yaptigim aramada kurun yeniden yukselmesiyle siparisin iptal edilme riski olur mu diye bir gorusme yapmistim. Telefondaki arkaadas oldukca kendinden emin bir sekilde doviz yukselirse iptal etmeyiz, fakat duserse fazla odediginiz parayi size veririz demisti. Bugun fiyatlarin yavas yavas dusmesi, dovizin ise keskin bir sekilde devam eden dususuyle ilgili yeniden bir arama yaptim ve doviz dusmesi durumlarinda fazla paranin iadesi gibi bir uygulamanin olup olmadigini sordum. Telefondaki kisi bana urunu alirken o an aldiginiz fiyattan sorumlu olursunuz, bir geri odeme olmaz dedi.
Amacim urunu alip sonra doviz dusunce cakallik yapip para istemek degil fakat, kendi elemanlarinin verdigi bilgiyi baska bir elemanin yalanlamis olmasi acikcasi bir guven sorunu olusturdu bende. Yarin birgun buradan alacagim sistemde sikinti yasarsam yine kivirmayacaklari ne malum? Bu gidisle 600 dolar kargo odeyip Amazon Amerika'dan alacagim bilgisayari 2015'te yaptigim gibi.
Musteri iliskileri, memnuniyeti, satis sonrasi destek gibi konulari, musteriye guven vermeyi belli ki yerli firmalar yillardir ogrenemedi, bir turlu kurumsallasamadilar. Arkadaslar israrla soyluyorum, teknoloji sans isi falan degildir. Elinize ayipli/bozuk mal geldiginde, veya bir sekilde garanti kapsaminda bir ariza yasadiginizda satici malinin arkasinda du-ra-cak.
Umarim Amazon yakin zamanda sistem satislarina da baslar da eteginiz tutusur. O zaman akillanirsiniz, kurumsallasirsiniz, dogru duzgun sirket politikalari edinir, musteriye bir oyle bir boyle cevap vermemeyi ogrenirsiniz. Daha alisverisi yapmadan tutarsiz sinyal veriyorlar. Gel de guvenerek alisveris yap
Son düzenleme: