celikeratak
80+
- Katılım
- 26 Mart 2020
- Mesajlar
- 1
- Reaksiyon skoru
- 0
Merhaba arkadaşlar,
12.08.2025 tarihinde mevcut Turkcell Superonline internet aboneliğimi yeniledim. Yenileme sonrası sözleşme ve taahhütnamem elime ulaşmadığı için her gün müşteri hizmetlerini aradım, BTK üzerinden de şikayet açtım. Ancak buna rağmen yasal olarak 7 gün içinde verilmesi gereken sözleşme ancak 23.08.2025 tarihinde bana gönderildi. Bu süre boyunca defalarca BTK’ya şikayette bulundum.
Elime ulaşan taahhütnameyi incelediğimde çok dikkat çekici maddeler gördüm:
Superonline’ın aboneliğimi tek taraflı feshedebileceği, internetimi tamamen sonlandırabileceği ve hakkımda hukuki/cezai işlem başlatabileceği yazıyor.
Ben 1000 Mbit paket kullanıcısıyım ve açıkçası böyle bir maddenin bu hızda bir internet paketine hiç uygun olmadığını düşünüyorum. Konuyu müşteri hizmetlerine defalarca ilettim, hatta çağrı kayıtlarının dinlenmesini istedim ama bana "bu konuda bir şey yapamayız" şeklinde dönüş yaptılar.
Şimdi size birkaç sorum olacak:
Benim gördüğüm kadarıyla bu durum sadece bana değil, aynı pakette olan herkese potansiyel sorun çıkarabilir. Çünkü 1000 Mbit hızla birkaç kişi aynı evde aktif kullansa zaten bu kotalara yaklaşmak mümkün.
Bu konuyu hem kendi mağduriyetimi çözmek için hem de diğer kullanıcıların bilgilendirilmesi için açtım.
Teşekkürler.
12.08.2025 tarihinde mevcut Turkcell Superonline internet aboneliğimi yeniledim. Yenileme sonrası sözleşme ve taahhütnamem elime ulaşmadığı için her gün müşteri hizmetlerini aradım, BTK üzerinden de şikayet açtım. Ancak buna rağmen yasal olarak 7 gün içinde verilmesi gereken sözleşme ancak 23.08.2025 tarihinde bana gönderildi. Bu süre boyunca defalarca BTK’ya şikayette bulundum.

- Aynı anda bir modem üzerinden 30’dan fazla cihaz bağlanması durumunda,
- Aynı anda 30’dan fazla paralel internet erişimi yapılması durumunda,
- Aylık 5 TB indirme veya 500 GB yükleme yapılması durumunda,

Ben 1000 Mbit paket kullanıcısıyım ve açıkçası böyle bir maddenin bu hızda bir internet paketine hiç uygun olmadığını düşünüyorum. Konuyu müşteri hizmetlerine defalarca ilettim, hatta çağrı kayıtlarının dinlenmesini istedim ama bana "bu konuda bir şey yapamayız" şeklinde dönüş yaptılar.

- Bu konuda BTK dışında başvurabileceğim başka bir merci var mı? (Tüketici Hakem Heyeti, CİMER vs.?)
- Bu maddeler sizce yasal ve makul mü, yoksa kullanıcıyı yanıltmaya yönelik mi?
- Aranızda aynı paketi (TV+ ve yüksek hızlı fiber kampanyası) kullanan varsa, elinizdeki taahhütnamede aynı maddeler geçiyor mu? Özellikle 17. maddeyi kontrol edip paylaşabilir misiniz?
Benim gördüğüm kadarıyla bu durum sadece bana değil, aynı pakette olan herkese potansiyel sorun çıkarabilir. Çünkü 1000 Mbit hızla birkaç kişi aynı evde aktif kullansa zaten bu kotalara yaklaşmak mümkün.
Bu konuyu hem kendi mağduriyetimi çözmek için hem de diğer kullanıcıların bilgilendirilmesi için açtım.
Teşekkürler.