Neler Yeni

Yardım Superonline Türk Telekom Bakım Çalışması

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
98
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Emirhan Yavuz
Superonline kullanıyorum bölgemde türk telekom altyapısı var. 1 Haftadır internet yok. Aradım önce arıza kaydı açtılar sonra dediler Türk telekom kutularında hasar oluşmuş sonra dediler periyodik bakım çalışması varmış falan fistan. Alt kattaki kuzenimle aynı paketi aynı modemi kullanıyoruz aynı dolaba bağlı kablolarımız. nasıl oluyor da hasar veya bakım çalışmasında herkes de varken bende gidiyor çözemedim.
Neyse böyle bir durumla daha önce karşılaşan olduysa bunu nasıl yaptırabilirim
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
2,909
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,522
İsim
ismail
Yaptıramazsın,onlara bağlı.Kullanamadığın internetten ücret iadesi isteyebilirsin.
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
98
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Emirhan Yavuz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Yaptıramazsın,onlara bağlı.Kullanamadığın internetten ücret iadesi isteyebilirsin.
1 sene önce de böyle bir sorun oldu 1 ay bakım çalışması var dediler sonuç olarak eve superonline ekibi geldi sorun modemde çıktı.
ücretinde de değilim gerekirse parasını verim de yapsınlar. Şikayet edebileceğim her yere şikayet ettim. Yok mudur hiç bir yolu beklemekten başka çarem yok mu
 

OnurEs

80+
Katılım
16 Haziran 2022
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
Onur Sadık Kıvrak
dsl altyapı tt nin olduğu için fazla bir şey yapamıyorlar
superonline servis geldiğinde
1 modemi kontrol edebilir eğer dsl ışığı yanıyor ama sabitlemiyor ise kesinlikle yeni modem ile kontrol edilmesini iste
2 daire içindeki tesisat ankastre kutusuna kadar sağlam olup olmadığını kontrol edebilir ankastre kutusunda ölçüm yapıp ne kadar hız geldiği görülüyor
3 dsl sinyali varsa farklı bir kaç şey daha deniyorlar
4 sinyal kaynaklı sorun ise onlarda kendileri tt tarafına arıza kaydı bırakıyolar
genel arıza varsa gerçekten yapacakları bir şey olmuyor TT tarafının arızayı gidermesini beklemen lazım

eğer sana şu tarihe kadar tt tarafında bakım var gibi tarih vermediler ise
2 günde bir arıza kaydı oluştur BTK şikayet et
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
2,909
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,522
İsim
ismail
1 sene önce de böyle bir sorun oldu 1 ay bakım çalışması var dediler sonuç olarak eve superonline ekibi geldi sorun modemde çıktı.
ücretinde de değilim gerekirse parasını verim de yapsınlar. Şikayet edebileceğim her yere şikayet ettim. Yok mudur hiç bir yolu beklemekten başka çarem yok mu
maalesef yapabileceğin ek bir şey olmuyor sen yine daire içi bağlantılarını kontrol et
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
98
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Emirhan Yavuz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
dsl altyapı tt nin olduğu için fazla bir şey yapamıyorlar
superonline servis geldiğinde
1 modemi kontrol edebilir eğer dsl ışığı yanıyor ama sabitlemiyor ise kesinlikle yeni modem ile kontrol edilmesini iste
2 daire içindeki tesisat ankastre kutusuna kadar sağlam olup olmadığını kontrol edebilir ankastre kutusunda ölçüm yapıp ne kadar hız geldiği görülüyor
3 dsl sinyali varsa farklı bir kaç şey daha deniyorlar
4 sinyal kaynaklı sorun ise onlarda kendileri tt tarafına arıza kaydı bırakıyolar
genel arıza varsa gerçekten yapacakları bir şey olmuyor TT tarafının arızayı gidermesini beklemen lazım

eğer sana şu tarihe kadar tt tarafında bakım var gibi tarih vermediler ise
2 günde bir arıza kaydı oluştur BTK şikayet et
DSL Işığı yanıp sönüyor sabitlenmiyor kablomda sorun olma ihtimali var mı bu durumda
 

OnurEs

80+
Katılım
16 Haziran 2022
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
Onur Sadık Kıvrak
DSL Işığı yanıp sönüyor sabitlenmiyor kablomda sorun olma ihtimali var mı bu durumda
olabilir gelen ekip kablo kontrolü yapması lazım priz kontrolüde çok önemli eski tip prizlerdense iptal edin arkasından düz bağlayın en sağlıklısı priz kullanmamak lazım Modem olabilir Adsl den vdsl e geçiş yaptıysanız modem desteklemiyor olabilir özellikle R9 seri numarası ile başlayan modemler çok sık yapıyor bunu üzerinde destekli yazıyor ama çok karşılaştım bu sorunla
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
98
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Emirhan Yavuz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
olabilir gelen ekip kablo kontrolü yapması lazım priz kontrolüde çok önemli eski tip prizlerdense iptal edin arkasından düz bağlayın en sağlıklısı priz kullanmamak lazım Modem olabilir Adsl den vdsl e geçiş yaptıysanız modem desteklemiyor olabilir özellikle R9 seri numarası ile başlayan modemler çok sık yapıyor bunu üzerinde destekli yazıyor ama çok karşılaştım bu sorunla
BTK ya şikayet ettim. Gelen cevapta türk telekom 16.04.2023 e kadar altyapı çalışması yapacakmış şaka gibi resmen. Garip olan şu ki alt kattaki kuzenimle aynı superonline kullanıyoruz aynı kutuya bağlıyız ama sadece bende problem var.
Mesaj otomatik birleştirildi:

BTK ya şikayet ettim. Gelen cevapta türk telekom 16.04.2023 e kadar alt yapı çalışması yapacakmış şaka gibi resmen. Garip olan şu ki alt kattaki kuzenimle aynı superonline kullanıyoruz aynı kutuya bağlıyız ama sadece bende problem var.
Arayıp sözleşmeyi iptal etmek istedim. Bu seferde 1040tl cayma bedeli istiyorlar.
 

OnurEs

80+
Katılım
16 Haziran 2022
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
Onur Sadık Kıvrak
BTK ya şikayet ettim. Gelen cevapta türk telekom 16.04.2023 e kadar altyapı çalışması yapacakmış şaka gibi resmen. Garip olan şu ki alt kattaki kuzenimle aynı superonline kullanıyoruz aynı kutuya bağlıyız ama sadece bende problem var.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Arayıp sözleşmeyi iptal etmek istedim. Bu seferde 1040tl cayma bedeli istiyorlar.
o zaman yapıcak bir şey kalmıyor kullanmadınız dönemin faturasını ödememe yada sonraki aylara indirim gibi ihtimal var mı onu öğrenin müşteri hizmetlerinden yada o tarihe kadar dondurun paketinizi ondan ücret alıyorlar diye biliyorum
 
Top Bottom