RTX3070
80+ Platinum
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 11,858
- En İyi Cevap
- 7
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 9,061
- İsim
- RTX 3070
- İlgilendiği Kategoriler
- Windows ve teknik sorunlar
1-2 ay önce teknik servisten bir bulaşık makinesi almıştım. Kendilerini Sahibinden'de görmüştüm. Kendileri fatura bile kesti (faturanın sadece fotoğrafı var, elime vermediler), parayı IBAN'larına attım, telefon numaraları mevcut ve Google Haritalar'da gözüken bir mekanları vardı. Vardı dememin nedeni geliyor. Sahibinden hesabı hâlâ var ama başka ürünler satıyorlar. Ben bunlara montaj parası da verdim, montajdan sonra bir sorun oldu, sordum Whatsapp'tan, biraz onlar biraz da ben mecburen geciktirdim. Bir daha sorduğumda arabaları bozukmuş, bu 2 hafta sürdü tabii. Sonrasında başka bir sorunum oldu. Bu sefer de makineden su geliyordu. Makineyi öne çekip baktık su altından geliyor. Her zaman değil de özellikle belli bir zamanda. Aradım ben de bu numarayı. Bana "servisi kapattılar" dedi ancak bu benim sorunumu çözmüyor tabii. Size olacak önerim her zamanki gibi ucuz mal almayın. PC ürünlerinde hiç ucuza kaçmazdım, bunda kaçmak da yararıma olmadı. Neyse benim sorum o değil.
Bunların bana elime bile vermedikleri faturaya yazdıkları garantinin bir yasal geçerliliği var mıdır? Normalde 6 ay tam garanti 6 ay sadece parça ücreti ödüyorduk. Ben bunların istersem yasal olarak peşine düşebilir miyim? Kendisi veya bir yakını avukat olan varsa bilgilendirirse çok çok memnun olurum.
Bunların bana elime bile vermedikleri faturaya yazdıkları garantinin bir yasal geçerliliği var mıdır? Normalde 6 ay tam garanti 6 ay sadece parça ücreti ödüyorduk. Ben bunların istersem yasal olarak peşine düşebilir miyim? Kendisi veya bir yakını avukat olan varsa bilgilendirirse çok çok memnun olurum.