Çözüldü✓ Trendyoldan Aldığım Ürünü Nasıl Garantiye Yollarım ?

efecanary

80+
Katılım
19 Şubat 2023
Mesajlar
112
Reaksiyon skoru
20

ASUS ROG STRIX Scope TKL Deluxe Cherry MX Red Switch aldım 7 ay önce ve tuşlar çok çabuk çıkıyor sert değil oyunda sinirlendiğimde masaya yumruk atsam bile 3 tuş fırlıyor yerinden eski klavyelerimde yön tuşlarından tutup kaldırırdım bunda bırak kaldırmayı klavyede yazı yazarken bile tuş çıkabiliyor nasıl garantiye yollarım bir türlü trendyoldan satıcıya ulaşamadım satıcıya bastığım zaman 404 hatası verip satıcı ekranına götürmüyor beni kapanmış olabilir mi bilmiyorum sanırsam ürünün Türkiye ithaalatçısına ulaşmam doğru olur ama hangi firma olduğunu bilmiyorum bilen veya anlayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?​

 
Ürünün garanti belgesinden distribütörüne bak. Orayı arayıp iletişime geç onlara gönder. Trendyoldan aldığın satıcıya gönderdiğinde onlar da distribütörüne gönderiyor çünkü. Bir nevi satışı onlar yaptığı için aracılık yapıyorlar. Ürünle alakalı bir durum sorulacağı zaman önce onlara soruyorlar onlar da sana sorup senden aldığı cevabı garantiye söylüyor vs vs. Kendin gönder daha mantıklı.
 
Ürünün garanti belgesinden distribütörüne bak. Orayı arayıp iletişime geç onlara gönder. Trendyoldan aldığın satıcıya gönderdiğinde onlar da distribütörüne gönderiyor çünkü. Bir nevi satışı onlar yaptığı için aracılık yapıyorlar. Ürünle alakalı bir durum sorulacağı zaman önce onlara soruyorlar onlar da sana sorup senden aldığı cevabı garantiye söylüyor vs vs. Kendin gönder daha mantıklı.
teşekkür ederim
 
Geri
Top