Joe Barbaro
80+
- Katılım
- 22 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 79
- Reaksiyon skoru
- 20
TürkTelekom evde internet müşterisiyim 2 aydır internetimizde genel arıza kaynaklı kopmalar oluyor 1 2 gün önce düzelmeye başladı köyde yaşıyorum köy internetini bilirsiniz belki, VDSL bağlantı var telefon kablosundan direkteki ankastreye bağlı. 12 megabit paket var yaklaşık 1.5 mb/s download alıyordum son 3 4 haftadır internetim rezil durumda aşağıda görsel paylaşacağım. Çok berbat 200kb indirmeye kadar düştü çok komik sayılar gerçekten, oyunlarda çok yüksek pingler alıyorum. Modeme gelen DSL RJ11 kablosunu inceledim ezilmiş ve açılmış içindeki bakır tel gözüküyor, sorunun bundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Bunu değiştirmek istesem kendim yeni bir RJ11 kablosu alıp değiştirebilir miyim düzelme ihtimali var mı? hangi kabloyu almalıyım onu da bilmiyorum, arızanın bundan dolayı olmasına katılıyor musunuz? Başka neden olabilir mi?