Neler Yeni

Türk Telekom bildiğimiz gibi...

Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
193
Dahası  
Reaksiyon skoru
78
Konum
Sakarya
İsim
Oğuzhan Demir
Selamlar dostlar, TürkTelekom ile yaşadığım sıkıntımı THH'ne aktardığım gibi size de aktarıyorum. Sizce heyet sonucunda cayma bedeli ödemeden aboneliğimi iptal ettirebilir miyim?



23.10.2021 Tarihinde taahhüt yaptırdığım 883******57 hizmet numaralı Türk Telekom internet hattımın ilk sözleşmesinde 35 Mbit ya da 45Mbit Sınırsız internet hizmeti aldım. 17.11.2021 tarihinde TürkTelekom tarafından bana sunulan teklifte altyapımın 75Mbit'e kadar desteklediğini, istersem bu pakete geçebileceğimi söylediler ve kabul ettim. 18.11.2021 tarihinden itibaren aldığım hizmet 75Mbit sınırsız internet hizmetinin 2 yıllık taahhüt sözleşmesinin son günlerine yaklaşırken 11.09.2023 tarihinde TürkTelekom ile taahhütümü 2 (iki) yıllığına yeniledim. Taahhütümü yeniledikten sonra internetimde kopmalar yaşamaya başladım. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda hızımın düşük olduğunu ve altyapımın kaldırmadığını söylediler. 2021 yılından 2023 yılına kadar genel arızalar haricinde aldığım internet hizmetinde çok nadir kopmalar yaşadım ve internet hızından hiçbir zaman şikayetim olmadı.

11.09.2023 tarihinde yenilediğim TürkTelekom internet hizmetinin yenilenme tarihinin ardından internetimde zaman zaman anlık kopmalar yaşadım. Müşteri temsilciğine bağlanıp şikayetimi ilettiğimde internet hızımda bir sorun olduğunu ve arıza kaydı oluşturacaklarını söylediler. Daha öncesinde belirttiğim gibi internet hızından şimdiye kadar hiçbir şikayetim olmadı. Aynı gün (21.09.2023 - Saat 15:46'da) beni 0553 *** 6517 no'lu cep numarası aradı. Telefonda konuşan bey, benim yaptığım işlemi daha iyi bilircesine, "9. Ayın 11'inde hız arttırma yapmışsın sen" dedi. Ben de karşılık olarak "Hayır, 9. Ayın 11'inde taahhüt yenileme yaptım, hız arttırma olmadı, daha önce de 75Mbit Kullanıyordum, şu anki paketim de 75Mbit." dedim. Telefondaki çok bilen kişi tekrar ısrarla 9. Ayın 11. Gününde hız arttırma yaptığımı söyledi, benim yaptığım işlemi benden daha iyi bildiği için inanmadı ve bu ısrarını sürdürdü. Sonrasında bana "Hızınızı 50Mbit'e düşüreceğiz" dedi. Ben de o sinirle "Benim sorunumu çözün öyle yapın o zaman" diye karşılık verdim ve görüşme sonlandı.

21.09.2023 tarihinde evime geleceklerini söyleyip, randevu oluşturdular. Evime gelen giden olmadığı gibi, internet paketimi bir alt hız olan 50 Mbit'e düşürmek için 2 kez nakil yapıldığını TürkTelekom Online İşlemler'de işlem kayıtlarıma bakarken fark ettim. Tüketici hakem heyetine başvurmadan önce TürkTelekom Online İşlemler'de 21.09.2023 tarihinde oluşturduğum tüketici şikayetinde bu sorunumu dile getirdim, şikayetim üzerine 22/09/2023 - 12:06 tarihinde telefonda görüştüğüm kişiye çalışanlarının beni kendi cep telefonundan aradığını ve benimle bu şekilde konuştuğunu, kişisel verileri koruma kanununa aykırı olup olmadığını sorduğumda ise maalesef bir cevap alamadım. Sadece "Normalde 444 ile başlayan numaradan arıyoruz" cevabını aldım. Şikayetimin kapanış notunda "Hat kontrolü yapıldı, sorun tespit edilmedi, modemde yenileme yapıldı. Sorun devam ederse yeniden iletişime geçebileceğinin bilgisi verildi" yazdığını gördüm. Artık TürkTelekom'dan hizmet almak istemiyorum. İnternet hizmetimi iptal etmek istediğimde cayma bedeli vs. alınacağının farkındayım ama ben bu yaşananların üzerine cayma bedeli ödemek istemiyorum.

Tarihi 06.06.2023 - 21:26 olan internet hız testimin test sonucu: https://www.speedtest.net/result/14833254184
 
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
193
Dahası  
Reaksiyon skoru
78
Konum
Sakarya
İsim
Oğuzhan Demir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #2
güncel
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
993,266
Mesajlar
8,959,351
Üyeler
157,052
Son üye
kspmhmt
Top Bottom