Yardım Türk Telekom Paket kaybı Şikayeti

Mustafa29

80+
Katılım
23 Nisan 2022
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
4
iyi günler, şikayetim yaklaşık 6 aydır yaşadığım internet sorunu olan paket kaybı ile ilgilidir. Bu sorunu Türk Telekom düzeltmeyerek, sorunun bende olduğunu söyledi. Ancak ben gerekli araştırmamı yaptım ve analizlerimi görselleştirdim. Aylardır internetimi kullanamıyorum ve bu sorun düzeltilmedi. Yaptığım testte, oynadığım oyunun ve benim IP'min ne kadar ping ve paket kaybı (pl) değerine sahip olduğu gözüküyor. Paket kaybının oyundan ve benden değil, Türk Telekom altyapısından kaynaklandığını tespit ettim. Oynadığım Tüm oyunlarda Bu sorun var tek oyun bazlı olmuyor. Bu konuda NE YAPABİLİRİM Yardımcı olursanız Çok sevinirim
 

Ekler

  • aylardir-cozulemeyen-paket-kaybi-sorunu-internetimi-kullanamiyorum-2.webp
    aylardir-cozulemeyen-paket-kaybi-sorunu-internetimi-kullanamiyorum-2.webp
    107.5 KB · Hit: 56
  • Ekran görüntüsü 2025-06-01 224503.webp
    Ekran görüntüsü 2025-06-01 224503.webp
    9.6 KB · Hit: 56
  • Ekran görüntüsü 2025-05-04 171738.webp
    Ekran görüntüsü 2025-05-04 171738.webp
    49.1 KB · Hit: 50
  • Ekran görüntüsü 2024-10-09 154120.webp
    Ekran görüntüsü 2024-10-09 154120.webp
    1.7 KB · Hit: 51
  • Ekran görüntüsü 2024-09-14 225940.webp
    Ekran görüntüsü 2024-09-14 225940.webp
    6.3 KB · Hit: 55
Server kısmında filtreleme uyguluyor tt büyük ihtimal ondan oluyor
 
Aynı şeyleri yaşıyorum çözüm bulamadık. Hep geçiştiriyorlar
 
Aynı şeyleri yaşıyorum çözüm bulamadık. Hep geçiştiriyorlar
bu cevabı alınca kahroldum işim ağır ve eve gelince stres atabildiğim tek şey bilgisayar sigara,alkol vb kullanmıyorum. umarım kötü yola düşmem cidden artık günler çok zor geciyor :(
 
Geri
Top