Gri Caner
80+ Titanium
- Katılım
- 24 Ekim 2020
- Mesajlar
- 30,855
- En İyi Cevap
- 7
- Reaksiyon skoru
- 29,567
Kısa bir süreç.
Ben TT faturalıda idim. Taahhüt bittiğinde Vodafone'a geçiş için başvurdum. 5 gün geçti mesaj gelmedi. Biz de herhalde gittiğimiz yer ilgilenmedi dedik başka şubeden başvurduk. O da olmadı. Kayıt oluşturuldu.
Müşteri hizmetleri şunu dedi :
"Efendim X operatörü faturalısından Vodafone faturasıza geçişler sistem tarafından iptal edilebilmektedir. Vodafone faturalıya geçebilirsiniz veya X faturasıza geçip öyle geçiş başvurusu sağlayabilirsiniz. "
Babam da Türk Telekom'u aradı faturasıza geçmek için. Müşteri hizmetleri "nedeniniz nedir memnun kalmadınız mı" falan sordu. Babam durumu anlattı. Efendim isterseniz size özel faturalı kampanyalarımızdan yararlanabilirsiniz. Babam sordu "bu hat için ne paketleri var". Müşteri hizmetleri de demez mi efendim size özel 1000 DK SMS 8 GB internet 40 10 GB 44 lira. Babam da yapıştırrrdı 10 GB a geçelim lütfen.
Noldu sonuç olarak Vodafone müşteri kaybetti, TT bu adımıyla müşterisini elinde tuttu.
Ben TT faturalıda idim. Taahhüt bittiğinde Vodafone'a geçiş için başvurdum. 5 gün geçti mesaj gelmedi. Biz de herhalde gittiğimiz yer ilgilenmedi dedik başka şubeden başvurduk. O da olmadı. Kayıt oluşturuldu.
Müşteri hizmetleri şunu dedi :
"Efendim X operatörü faturalısından Vodafone faturasıza geçişler sistem tarafından iptal edilebilmektedir. Vodafone faturalıya geçebilirsiniz veya X faturasıza geçip öyle geçiş başvurusu sağlayabilirsiniz. "
Babam da Türk Telekom'u aradı faturasıza geçmek için. Müşteri hizmetleri "nedeniniz nedir memnun kalmadınız mı" falan sordu. Babam durumu anlattı. Efendim isterseniz size özel faturalı kampanyalarımızdan yararlanabilirsiniz. Babam sordu "bu hat için ne paketleri var". Müşteri hizmetleri de demez mi efendim size özel 1000 DK SMS 8 GB internet 40 10 GB 44 lira. Babam da yapıştırrrdı 10 GB a geçelim lütfen.
Noldu sonuç olarak Vodafone müşteri kaybetti, TT bu adımıyla müşterisini elinde tuttu.