Lord Lokky
80+
- Katılım
- 19 Haziran 2021
- Mesajlar
- 69
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 11
- İsim
- Ufuk Arslan
yaklaşık bir hafta önce Playstore.com a üye oldum. sitede herhangi bir alışveriş işlemi yapabilmek için e posta doğrulama işlemini şart kılıyor. iyi hoş fakat e posta doğrulanmıyor. bilgilerim kısmına gelip doğrulama postasını yollama seçeneğini kullanıyorum. bana iletilmiş olarak gözüküyor ama asla herhangi bir posta ulaşmıyor. bir kaç kere daha deneyince de çok fazla onay postası gönderildi müşteri hizmetlerini arayın yazısı çıktı. ama hala posta yok. müşteri hizmetlerini aradım bir gram yardımcı olmadılar. adam kontrollerimi sağlıyorum diyip durdu fakat benden ne e posta bilgimi istedi ne de başka bişi. farklı maillerle denedim. farklı tarayıcılarla denedim. instagram dan Playstore.com hesabına mesaj attım yine yok. şikayetvar sitesine şikayet yazdım muhatap olan yok. en son türktelekom'a mail atayım belki ilgilenirler dedim. yok arkadaş yok. hiçbir şekilde muhatap olmuyorlar. var mı çözüm bilen birileri ya? varsa lütfen yardımcı olunuz.