SaygıZorDeğildir
80+ Silver
- Katılım
- 19 Eylül 2020
- Mesajlar
- 2,388
- En İyi Cevap
- 1
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,227
- İsim
- Göksel Sert
Sözleşme şartlarında 16 mbps internet paketi alıyorsanız şöyle yazar, 16 mbps hıza kadar destekler der. Yani 16 mbps altında bir hız alıyorsanız bu cayma bedelinden kurtulacağınız anlamına gelmez. İnternetin daha iyi olmasını istiyorsanız cayma bedelini ödemeniz gerekir. Beklerim derseniz sözleşme bitene kadar beklemek durumundasınız cayma bedeli ödemek istemezseniz. Yani tüketici hakem heyeti bu duruma müdahale etmez. Başvurmak ücretsiz olacağı için şansınızı denemek isterseniz olumsuz sonuca hazırlıklı olun. Sözleşmenizde firmanın kendi adına açık vereceğini hiç sanmıyorum, malesef böyle.Türknet in sitesinden hız testi yaptıgımda verdiği sonuç bu dediğin gibi kablolama olabilir ama daha öncede şikayet etmiştim teknik servisde gelmişti 1 yıl dan fazla oldu çok bişey değişmemişti. Farklı altyapı olarak kablonet fiber altyapı döşedi onun aktif olmasını bekliyodum ama 750 TL cayma bedeli çıkınca böyle kaldım hiç bişey yapamıyorum arkadaşın dediği gibi tüketici heyetine başvurucam.