Neler Yeni

Yardım Ürün Garantisi İle İlgili Sorum Var, Sorun Yaşıyorum

muratdinc

80+
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
96
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
Yaş
32
Konum
Balıkesir
İsim
Murat Dinç
Instagram
muratdincmd
Steam
muratdincmd
Twitter
muratdincmd
Facebook
muratdincmd
2 yıl önce Corsair Gaming K95 Platinum Klavye almıştım, garantisinin bitmesine 2 ay kala ürün arıza yaptı ve garantiye gönderdim. Ancak ürününde onarılamayacak bir sorun olduğu için Garanti değişim kararı verdi. Bu güzel ama firmanın elinde bu üründen olmadığı için yenisini göndermek yerine ücret iadesi yapmak istiyor, bende kabul etmedim.

Bunun nedeni ben ürünü 2 yıl önce 800₺'ye almışken şu an kur farkından dolayı 2.058₺'ye satılmakta. Ürünün 2. eli bile 1.000₺'nin üstünde ve bu nedenle ciddi bir zarar söz konusu. Satın aldığım firmanın elinde olmasa dahi garantiyi sağlayan distribütörün elinde olduğuna inanıyorum zira yurtdışından tedarik ettikleri bir çok e-tcaret sitesi ve mağaza bu ürünleri satmaya devam ediyor. Bu konudaki haklarım nedir acaba? Tüm sistemim bu klavye ile senkronize çalıştığı için bir şekilde yenisini almak zorundayım ama aradaki fiyat farkını Garantisi olan bir ürün olduğu halde benim ödemek zorunda kalmam bana hiç doğru gelmiyor.

Not: Bana göre ürün kullanılamayacak durumda da değildi, 5-6 tane Cherry MX tuşta RGB sapıtması vardı ve buna bağlı dengesizlikler oluşuyordu. Bu 5-6 Cherry MX Switch değişse muhtemelen sorun çözülecekti. Bunu söylediğimde ellerinde switch'de olmadığını söylediler. Koskoca firmanın elinde nasıl olur da en çok arıza yapan tuşlardan olmaz ona aklım ermedi. Videoda gördüğünüz farklı renkte yanan tuşlarda RGB sorunu var.


Klavye ile senkronize çalışan diğer ürünler;
Mouse: Corsair Glaive Pro 18.000 DPI
Mouse Pad: Corsair mm100
Kulaklık: Corsair Void Elite Wireless Dolby 7.1
Kulaklık Standı: Corsair ST100 Premium
Kasa: Corsair Crystal 570X
Kasa Soğutma: 3X Corsair LL120, 3X Corsair SP120 ve 3x Corsair ML120
Aydınlatma: Corsair Lighting Node Pro 4X RGB Şerit
Kontrol Ünitesi: Corsair Commander Pro
Güç Kaynağı: Corsair HX850I PLUS Platinum
İşlemci Soğutma: Corsair iCUE H150i RGB PRO XT
Bellek: Corsair 32 GB(2x16 GB) DDR4 3200MHz
Anakart: ASUS ROG Strix X570-E
Ekran Kartı: ASUS ROG STRIX GTX1070
 

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,524
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,879
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
2 yıl önce Corsair Gaming K95 Platinum Klavye almıştım, garantisinin bitmesine 2 ay kala ürün arıza yaptı ve garantiye gönderdim. Ancak ürününde onarılamayacak bir sorun olduğu için Garanti değişim kararı verdi. Bu güzel ama firmanın elinde bu üründen olmadığı için yenisini göndermek yerine ücret iadesi yapmak istiyor, bende kabul etmedim.

Bunun nedeni ben ürünü 2 yıl önce 800₺'ye almışken şu an kur farkından dolayı 2.058₺'ye satılmakta. Ürünün 2. eli bile 1.000₺'nin üstünde ve bu nedenle ciddi bir zarar söz konusu. Satın aldığım firmanın elinde olmasa dahi garantiyi sağlayan distribütörün elinde olduğuna inanıyorum zira yurtdışından tedarik ettikleri bir çok e-tcaret sitesi ve mağaza bu ürünleri satmaya devam ediyor. Bu konudaki haklarım nedir acaba? Tüm sistemim bu klavye ile senkronize çalıştığı için bir şekilde yenisini almak zorundayım ama aradaki fiyat farkını Garantisi olan bir ürün olduğu halde benim ödemek zorunda kalmam bana hiç doğru gelmiyor.

Not: Bana göre ürün kullanılamayacak durumda da değildi, 5-6 tane Cherry MX tuşta RGB sapıtması vardı ve buna bağlı dengesizlikler oluşuyordu. Bu 5-6 Cherry MX Switch değişse muhtemelen sorun çözülecekti. Bunu söylediğimde ellerinde switch'de olmadığını söylediler. Koskoca firmanın elinde nasıl olur da en çok arıza yapan tuşlardan olmaz ona aklım ermedi. Videoda gördüğünüz farklı renkte yanan tuşlarda RGB sorunu var.


Klavye ile senkronize çalışan diğer ürünler;
Mouse: Corsair Glaive Pro 18.000 DPI
Mouse Pad: Corsair mm100
Kulaklık: Corsair Void Elite Wireless Dolby 7.1
Kulaklık Standı: Corsair ST100 Premium
Kasa: Corsair Crystal 570X
Kasa Soğutma: 3X Corsair LL120, 3X Corsair SP120 ve 3x Corsair ML120
Aydınlatma: Corsair Lighting Node Pro 4X RGB Şerit
Kontrol Ünitesi: Corsair Commander Pro
Güç Kaynağı: Corsair HX850I PLUS Platinum
İşlemci Soğutma: Corsair iCUE H150i RGB PRO XT
Bellek: Corsair 32 GB(2x16 GB) DDR4 3200MHz
Anakart: ASUS ROG Strix X570-E
Ekran Kartı: ASUS ROG STRIX GTX1070
Haklarınızı tam olarak bilememekteyim. Fakat şuanki kur farkıyla oluşan 0 fiyatı yani 2058 TL olarak talep ettiniz mi? Yoksa sadece fatura edilen fiyatı mı verelim diyorlar?
Bence böyle firmaların elinde değişim onun bunun için switch vs. bulunuyordur diye düşünüyorum.
Ben olsam işin içinden çıkamıcak seviyedeysem, bozulan ürünün güncel fiyatının para iadesini isterim, kabul etmezlerse switchlerin değişimini isterim, ona da yok derlerse hiç bir şey yapamayacaklarını söylerlerse sanırım en son iş dava açmak olur. Size hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar çünkü ve garantiniz devam etmekte. Kullanıcı kaynaklı bir sorunda gözükmüyor.
 
Katılım
1 Mayıs 2020
Mesajlar
321
Dahası  
Reaksiyon skoru
120
İsim
Semih Şenelen
Belki diretirsen sürekli ararsan yenisini göndertebilirsin
 

NakreS14

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,149
En İyi Cevap
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,070
İsim
Serkan
2 yıl önce Corsair Gaming K95 Platinum Klavye almıştım, garantisinin bitmesine 2 ay kala ürün arıza yaptı ve garantiye gönderdim. Ancak ürününde onarılamayacak bir sorun olduğu için Garanti değişim kararı verdi. Bu güzel ama firmanın elinde bu üründen olmadığı için yenisini göndermek yerine ücret iadesi yapmak istiyor, bende kabul etmedim.

Bunun nedeni ben ürünü 2 yıl önce 800₺'ye almışken şu an kur farkından dolayı 2.058₺'ye satılmakta. Ürünün 2. eli bile 1.000₺'nin üstünde ve bu nedenle ciddi bir zarar söz konusu. Satın aldığım firmanın elinde olmasa dahi garantiyi sağlayan distribütörün elinde olduğuna inanıyorum zira yurtdışından tedarik ettikleri bir çok e-tcaret sitesi ve mağaza bu ürünleri satmaya devam ediyor. Bu konudaki haklarım nedir acaba? Tüm sistemim bu klavye ile senkronize çalıştığı için bir şekilde yenisini almak zorundayım ama aradaki fiyat farkını Garantisi olan bir ürün olduğu halde benim ödemek zorunda kalmam bana hiç doğru gelmiyor.

Not: Bana göre ürün kullanılamayacak durumda da değildi, 5-6 tane Cherry MX tuşta RGB sapıtması vardı ve buna bağlı dengesizlikler oluşuyordu. Bu 5-6 Cherry MX Switch değişse muhtemelen sorun çözülecekti. Bunu söylediğimde ellerinde switch'de olmadığını söylediler. Koskoca firmanın elinde nasıl olur da en çok arıza yapan tuşlardan olmaz ona aklım ermedi. Videoda gördüğünüz farklı renkte yanan tuşlarda RGB sorunu var.


Klavye ile senkronize çalışan diğer ürünler;
Mouse: Corsair Glaive Pro 18.000 DPI
Mouse Pad: Corsair mm100
Kulaklık: Corsair Void Elite Wireless Dolby 7.1
Kulaklık Standı: Corsair ST100 Premium
Kasa: Corsair Crystal 570X
Kasa Soğutma: 3X Corsair LL120, 3X Corsair SP120 ve 3x Corsair ML120
Aydınlatma: Corsair Lighting Node Pro 4X RGB Şerit
Kontrol Ünitesi: Corsair Commander Pro
Güç Kaynağı: Corsair HX850I PLUS Platinum
İşlemci Soğutma: Corsair iCUE H150i RGB PRO XT
Bellek: Corsair 32 GB(2x16 GB) DDR4 3200MHz
Anakart: ASUS ROG Strix X570-E
Ekran Kartı: ASUS ROG STRIX GTX1070
Rgb dışında sorunu yoksa bu şekiliyle kullanilabilir veya 800 TL gibi bir ücret vereceklerse üstüne biraz katıp K70 alarak klavyeni sıfırlayabilirsin.
 

muratdinc

80+
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
96
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
Yaş
32
Konum
Balıkesir
İsim
Murat Dinç
Instagram
muratdincmd
Steam
muratdincmd
Twitter
muratdincmd
Facebook
muratdincmd
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Haklarınızı tam olarak bilememekteyim. Fakat şuanki kur farkıyla oluşan 0 fiyatı yani 2058 TL olarak talep ettiniz mi? Yoksa sadece fatura edilen fiyatı mı verelim diyorlar?
Bence böyle firmaların elinde değişim onun bunun için switch vs. bulunuyordur diye düşünüyorum.
Ben olsam işin içinden çıkamıcak seviyedeysem, bozulan ürünün güncel fiyatının para iadesini isterim, kabul etmezlerse switchlerin değişimini isterim, ona da yok derlerse hiç bir şey yapamayacaklarını söylerlerse sanırım en son iş dava açmak olur. Size hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar çünkü ve garantiniz devam etmekte. Kullanıcı kaynaklı bir sorunda gözükmüyor.
2 yıl önceki Fatura fiyatı 800₺ üzerinden iade yapıyorlar. Değişim yapmıyorlar, switch değiştirmiyorlar. 2K fiyatı olan bir Klavye'den bahsediyoruz hocam, bu kadar üst seviye bir ürün için ellerinde parça olmaması gibi bir durum mantık dışı. 5-6 tane Cherry MX Red Switch sipariş edip evde değiştirsem belki ben bile tamir ederim zira sadece tuşlarda sorun var ve 1 yılık süre içerisinde teker teker bozulmaya başladılar.
RGB dışında sorunu yoksa bu şekiliyle kullanilabilir veya 800 TL gibi bir ücret vereceklerse üstüne biraz katıp K70 alarak klavyeni sıfırlayabilirsin.
Bu şekilde kullanmak bile daha mantıklı geliyor. K70'e düşmek istemiyorum bu ürünü kullandıktan sonra zira gayet beğenerek kullanmaktaydım. Bana göre tek bir eksisi bile yok.
 

NakreS14

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,149
En İyi Cevap
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,070
İsim
Serkan
2 yıl önceki Fatura fiyatı 800₺ üzerinden iade yapıyorlar. Değişim yapmıyorlar, switch değiştirmiyorlar. 2K fiyatı olan bir Klavye'den bahsediyoruz hocam, bu kadar üst seviye bir ürün için ellerinde parça olmaması gibi bir durum mantık dışı. 5-6 tane Cherry MX Red Switch sipariş edip evde değiştirsem belki ben bile tamir ederim zira sadece tuşlarda sorun var ve 1 yılık süre içerisinde teker teker bozulmaya başladılar.

Bu şekilde kullanmak bile daha mantıklı geliyor. K70'e düşmek istemiyorum bu ürünü kullandıktan sonra zira gayet beğenerek kullanmaktaydım. Bana göre tek bir eksisi bile yok.
K70 de fazla fark yok diye biliyorum en büyük fark o macro tuşlari
 

muratdinc

80+
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
96
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
Yaş
32
Konum
Balıkesir
İsim
Murat Dinç
Instagram
muratdincmd
Steam
muratdincmd
Twitter
muratdincmd
Facebook
muratdincmd
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
K70 de fazla fark yok diye biliyorum en büyük fark o macro tuşlari
Ben aktif olarak o tuşları kullanıyorum hocam, işimi kolaylaştıran bir çok makro tanımlı iCUE üzerinde. Ayrıca üstteki RGB şerit falan da zaten sevdiğim özellikler. K70 kullanmak kesinlikle yok alımda.
 

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,524
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,879
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
2 yıl önceki Fatura fiyatı 800₺ üzerinden iade yapıyorlar. Değişim yapmıyorlar, switch değiştirmiyorlar. 2K fiyatı olan bir Klavye'den bahsediyoruz hocam, bu kadar üst seviye bir ürün için ellerinde parça olmaması gibi bir durum mantık dışı. 5-6 tane Cherry MX Red Switch sipariş edip evde değiştirsem belki ben bile tamir ederim zira sadece tuşlarda sorun var ve 1 yılık süre içerisinde teker teker bozulmaya başladılar.

Bu şekilde kullanmak bile daha mantıklı geliyor. K70'e düşmek istemiyorum bu ürünü kullandıktan sonra zira gayet beğenerek kullanmaktaydım. Bana göre tek bir eksisi bile yok.
Hiçbir çözüm sunmuyorlarsa mantıklı olarak, yasal sürece başvurabilirsiniz.
Esnaf olarak 1 yıl öncesinden borç yapmış bir kişiye bile güncel fiyat+kur uygulaması uygulanarak borcunu kapatıyoruz.
Veya bir sorun olduğunda iadesini şirket olarak aynı şekilde yapıyoruz.
Aynısını bu firmalarda yapmak zorunda. Ben olsam yasal sürece başvururdum.
 

muratdinc

80+
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
96
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
Yaş
32
Konum
Balıkesir
İsim
Murat Dinç
Instagram
muratdincmd
Steam
muratdincmd
Twitter
muratdincmd
Facebook
muratdincmd
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Corsair Global ile görüştüm, durum şu an bu şekilde: Ellerinde Türkçe ürünün olmadığını, NA versiyon gönderebileceklerini söylediler. NA istemediğimi söyleyip mümkün ise bir süre TR versiyon için beklemek istediğimi söyledim ancak bir daha TR versiyon üretmemeye karar verdiklerini söylediler. Ücret iadesi ya da NA versiyon klavye teklif ediyorlar yani. Bu arada aklıma takılan bir soru var, Corsair yurt dışından bu ürünü bana gönderecek. E bu ürünün gümrükte vergisi çıkmaz mı? 200$'lık ürün için vergi ödeyecek isem ne anladım ben o işten.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
991,509
Mesajlar
8,945,607
Üyeler
156,795
Son üye
stokar
Top Bottom