muratdinc
80+
- Katılım
- 11 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 96
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 45
- Yaş
- 32
- Konum
- Balıkesir
- İsim
- Murat Dinç
- muratdincmd
- Steam
- muratdincmd
- muratdincmd
- muratdincmd
2 yıl önce Corsair Gaming K95 Platinum Klavye almıştım, garantisinin bitmesine 2 ay kala ürün arıza yaptı ve garantiye gönderdim. Ancak ürününde onarılamayacak bir sorun olduğu için Garanti değişim kararı verdi. Bu güzel ama firmanın elinde bu üründen olmadığı için yenisini göndermek yerine ücret iadesi yapmak istiyor, bende kabul etmedim.
Bunun nedeni ben ürünü 2 yıl önce 800₺'ye almışken şu an kur farkından dolayı 2.058₺'ye satılmakta. Ürünün 2. eli bile 1.000₺'nin üstünde ve bu nedenle ciddi bir zarar söz konusu. Satın aldığım firmanın elinde olmasa dahi garantiyi sağlayan distribütörün elinde olduğuna inanıyorum zira yurtdışından tedarik ettikleri bir çok e-tcaret sitesi ve mağaza bu ürünleri satmaya devam ediyor. Bu konudaki haklarım nedir acaba? Tüm sistemim bu klavye ile senkronize çalıştığı için bir şekilde yenisini almak zorundayım ama aradaki fiyat farkını Garantisi olan bir ürün olduğu halde benim ödemek zorunda kalmam bana hiç doğru gelmiyor.
Not: Bana göre ürün kullanılamayacak durumda da değildi, 5-6 tane Cherry MX tuşta RGB sapıtması vardı ve buna bağlı dengesizlikler oluşuyordu. Bu 5-6 Cherry MX Switch değişse muhtemelen sorun çözülecekti. Bunu söylediğimde ellerinde switch'de olmadığını söylediler. Koskoca firmanın elinde nasıl olur da en çok arıza yapan tuşlardan olmaz ona aklım ermedi. Videoda gördüğünüz farklı renkte yanan tuşlarda RGB sorunu var.
Klavye ile senkronize çalışan diğer ürünler;
Mouse: Corsair Glaive Pro 18.000 DPI
Mouse Pad: Corsair mm100
Kulaklık: Corsair Void Elite Wireless Dolby 7.1
Kulaklık Standı: Corsair ST100 Premium
Kasa: Corsair Crystal 570X
Kasa Soğutma: 3X Corsair LL120, 3X Corsair SP120 ve 3x Corsair ML120
Aydınlatma: Corsair Lighting Node Pro 4X RGB Şerit
Kontrol Ünitesi: Corsair Commander Pro
Güç Kaynağı: Corsair HX850I PLUS Platinum
İşlemci Soğutma: Corsair iCUE H150i RGB PRO XT
Bellek: Corsair 32 GB(2x16 GB) DDR4 3200MHz
Anakart: ASUS ROG Strix X570-E
Ekran Kartı: ASUS ROG STRIX GTX1070
Bunun nedeni ben ürünü 2 yıl önce 800₺'ye almışken şu an kur farkından dolayı 2.058₺'ye satılmakta. Ürünün 2. eli bile 1.000₺'nin üstünde ve bu nedenle ciddi bir zarar söz konusu. Satın aldığım firmanın elinde olmasa dahi garantiyi sağlayan distribütörün elinde olduğuna inanıyorum zira yurtdışından tedarik ettikleri bir çok e-tcaret sitesi ve mağaza bu ürünleri satmaya devam ediyor. Bu konudaki haklarım nedir acaba? Tüm sistemim bu klavye ile senkronize çalıştığı için bir şekilde yenisini almak zorundayım ama aradaki fiyat farkını Garantisi olan bir ürün olduğu halde benim ödemek zorunda kalmam bana hiç doğru gelmiyor.
Not: Bana göre ürün kullanılamayacak durumda da değildi, 5-6 tane Cherry MX tuşta RGB sapıtması vardı ve buna bağlı dengesizlikler oluşuyordu. Bu 5-6 Cherry MX Switch değişse muhtemelen sorun çözülecekti. Bunu söylediğimde ellerinde switch'de olmadığını söylediler. Koskoca firmanın elinde nasıl olur da en çok arıza yapan tuşlardan olmaz ona aklım ermedi. Videoda gördüğünüz farklı renkte yanan tuşlarda RGB sorunu var.
Klavye ile senkronize çalışan diğer ürünler;
Mouse: Corsair Glaive Pro 18.000 DPI
Mouse Pad: Corsair mm100
Kulaklık: Corsair Void Elite Wireless Dolby 7.1
Kulaklık Standı: Corsair ST100 Premium
Kasa: Corsair Crystal 570X
Kasa Soğutma: 3X Corsair LL120, 3X Corsair SP120 ve 3x Corsair ML120
Aydınlatma: Corsair Lighting Node Pro 4X RGB Şerit
Kontrol Ünitesi: Corsair Commander Pro
Güç Kaynağı: Corsair HX850I PLUS Platinum
İşlemci Soğutma: Corsair iCUE H150i RGB PRO XT
Bellek: Corsair 32 GB(2x16 GB) DDR4 3200MHz
Anakart: ASUS ROG Strix X570-E
Ekran Kartı: ASUS ROG STRIX GTX1070