kırmızışarapp
80+ Silver
- Katılım
- 18 Şubat 2021
- Mesajlar
- 3,702
Geçen haftalarda Logitech G102 Lightsync mouseum bozulduğu için Logitech ile iletişime geçtim. Gerekli belge ve fotoğrafları attıktan sonra yeni bir ürün gönderdiler. Ürün kısa sürede Türkiye'ye ulaştı.(2 Aralık) Fakat gümrükte takıldı kaldı. SMS olarak attıkları formu doldurup geri attım ama slip belgesi istediler. Bende herhangi bir satın alım olmadığını garanti değişim ürünü olduğunu söyledim. Tekrardan istediler. Ben yine ürünün garanti değişim ürünü olduğunu söyledim. Sonunda Gümrük birimine ulaştığını söylediler mesajımın. Fakat dünden beri herhangi bir işlem yapılmadı kargomla alakalı. Şimdi tekrardan düzgünce mail attım cevap bekliyorum. Eğer iletişim kurulmazsa ve kargom elime ulaşmazsa ne yapabilirim ?