Neler Yeni

UPS Kargo Ne Yapmaya Çalışıyor ? (Gümrük Saçmalığı)

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702
Geçen haftalarda Logitech G102 Lightsync mouseum bozulduğu için Logitech ile iletişime geçtim. Gerekli belge ve fotoğrafları attıktan sonra yeni bir ürün gönderdiler. Ürün kısa sürede Türkiye'ye ulaştı.(2 Aralık) Fakat gümrükte takıldı kaldı. SMS olarak attıkları formu doldurup geri attım ama slip belgesi istediler. Bende herhangi bir satın alım olmadığını garanti değişim ürünü olduğunu söyledim. Tekrardan istediler. Ben yine ürünün garanti değişim ürünü olduğunu söyledim. Sonunda Gümrük birimine ulaştığını söylediler mesajımın. Fakat dünden beri herhangi bir işlem yapılmadı kargomla alakalı. Şimdi tekrardan düzgünce mail attım cevap bekliyorum. Eğer iletişim kurulmazsa ve kargom elime ulaşmazsa ne yapabilirim ?
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,615
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,529
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Forumda değişim alan çok kişi gördüm herhangi bir sorun yaşamıyorlardı.
 

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Forumda değişim alan çok kişi gördüm herhangi bir sorun yaşamıyorlardı.
Ben bu işi çözemedim valla abi. Bir türlü ikna olmadılar sanırım garanti değişim ürünü olduğuna. Detaylıca yazdım bu sefer ve mail attım. Umarım sorunum çözülür.
 
Katılım
5 Aralık 2021
Mesajlar
69
değişim değil ama daha önce o kargo tarafından ürün aldım bir firma tarafından
ürün ertesi gün elime ulaştı
 

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7

Ekler

  • Screenshot_20211209-203916_Chrome.jpg
    Screenshot_20211209-203916_Chrome.jpg
    84.6 KB · Hit: 182

Fabrizio Romano

80+ Platinum
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
11,849
En İyi Cevap
5
Yapman gereken aldığın ürünün faturasını atmak ya da ek olarak ürünün fiyatının, isminin, görüntüsünün olduğu en ucuz satılan bir yerin ekran görüntüsünü alıp at. Yapmazsan hiçbir şekilde ürün sana gelmeyecek.

Ben aynı durumu Logitech G29 ürünümde yaşadım UPS ile iletişime geçtim ürünün görüntüsünün, fiyatının gözüktüğü bir fotoğraf atmanız isteniyor.
 

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Yapman gereken aldığın ürünün faturasını atmak ya da ek olarak ürünün fiyatının, isminin, görüntüsünün olduğu en ucuz satılan bir yerin ekran görüntüsünü alıp at. Yapmazsan hiçbir şekilde ürün sana gelmeyecek.

Ben aynı durumu Logitech G29 ürünümde yaşadım UPS ile iletişime geçtim ürünün görüntüsünün, fiyatının gözüktüğü bir fotoğraf atmanız isteniyor.
Yaptım zaten bunları kaldı hâlâ duruyor gümrükte.
 

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702

pickpocket

Ventus☪
Moderatör
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
14,072
En İyi Cevap
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,947
Yaş
29
Konum
Adana
İsim
Ventus
İlgilendiği Kategoriler
Teknik Sorunlar
Instagram
www.instagram.com/serhatcanavci
Steam
www.steamcommunity.com/id/serhatcanavcii
Twitter
AvciSerhatCan
Facebook
serhatcanavci
Discord
Ventus#1033
Reddit
VentusTR
4 kere ekran kartı aldım , daha bende gümrüğe takılmadı. Bir fare için niye istemislerse.
 
Top Bottom