Arkadaşlar merhaba bildiğiniz üzere ilk stoktan ilk 20dk-30dk ıcınde alanlardan biriyim ve bana diğer stoktaki ürün gelmişti
Siparişi Verdiğim tarih: 15 Temmuz
Kargonun geldiği tarih : 23 Temmuz 11:00- 12:00 sularında
Bende saat 12:30-13:00 arası kargoyu yarım saat içinde tekrar bantlayıp geri götürdüm yurtiçi kargoya geri gönderdim.
(Bu süreçte çok fazla canlı destek ile iletişime geçtim tabi)
Kargoyu geri gönderdiğim tarih :23 Temmuz 12:30-13:00 cumartesi ( pazar kargo şirketleri çalışmıyor.)
Bugün (25 Temmuz) kargom ellerine ulaşmasına rağmen saat 14:00 - 14:30 gibi canlı desteğe hemen mesaj attım
Geri gönderdiğim ürünün size teslim edildiğini görüyorum bununla ilgili bugün nasıl bir işlem sağlayabiliriz
Gerçekten mağdur oldum neredeyse aldığımız ürünün ilk taksidi gelecek bizde daha ürün yok
ve hatta eğer mümkünse IHLAMURKUYU daki yerden bugün gelip kendim alabileceğimi ve gerçekten artık zor durumda kaldığımı ilettim
---------------------------------------
25.07.2022 GÜNCELLEME
CEVAP: "Gelen kargolara gün içinde işlem yapamıyoruz. (niye yapılmıyorsa onuda anlamış değilim.) Yarın ilk öncelik olarak sizin işlemle ilgileneceğiz. "
denildi. Bende canlı destekteki arkadaşa teşekkür ettim neticede sorumlusu o değil bakalım yarın mesai saati 9 'da başlıyormuş yarın gidişata göre konuyu düzenleyeceğim. Gelişmeleri size anlatıcam benim gibi mağdur olanlar illaki vardır en azından süreç hakkında bilgi sahibi olurlar.
---------------------------------------
26.07.2022 GÜNCELLEME
Bugün Gaming Gen 'in teknik kısmını telefonla aradığımda geri gönderdiğim kargomun ulaştığını fakat kendi içlerindeki ana birime göndermediklerini bugün göndereceklerini ve teknik ekibin inceleyip dönüş sağlayacağını ilettiler. Bende yarın tekrar arayacağımı ve umarım sonuça dayalı bir cevap alabilirim diyerek kapattım. SONUÇ: Hala mehter takımı gibi ileri geri yapıp duruyoruz.
EK GÜNCELLEME : Akşam saat 17:50 'de tekrar bir telefon görüşmesi sağladım geri gönderdiğim ürünün bugün akşam saatlerine doğru ana birime gittiğini yarın incelenip dönüş sağlanacağını en geç perşembe günü tekrar kargoya verileceğini iletti
Bende kendisine bu durumla alakalı olarak tekrar ve tekrar herhangi bir arıza vs. durumundan değil sadece ürünün yanlış olduğunu bu kadar basit bir şey için günlerdir uğraştığımı en azından netice ne olur dıye sordum bilgisi varsa ve bana %90 ürünün kasası ve anakartı değiştirilir tekrar size gönderilir sipariş listesine göre tekrar düzenlenir montajı yapılır denildi bende kendisini tekrar arayacağımı söyledim yarın tekrar kendisine ulaşıcam neticeyi tekrar bildiricem.
Bu arada kargoya vermelerini istemedim gerçekten süreç hepten uzayacak sistem hazır oldugunda perşembe günü gidip mağazadan alabileceğimi söyledim onlarda gün içinde ürünü ana birimden mağazaya çektirebileceklerini ve teslim edebileceklerini söylediler gidişata bakıcaz artık.
---------------------------------------
27.07.2022 GÜNCELLEME
Arkadaşlar tekrardan merhaba bugün gaming gen ile akşam üzerine doğru tekrar bir telefon görüşmesi sağladım bu sefer kendileri beni aradılar yetkili biriyle görüştüm. uzun uzun konuştuk bana niyetlerinin asla kötü olmadığını bu tarz durumlarda istemeden hataların olabileceğini ve bu kampanyada 1200 e yakın ürün satış gerçekleştirdiklerini ve inanılmaz bir şekilde yoğun çalıştıklarını iletti. Defalarca özür dilediler mahçup olduklarını söyledi bende evet bu tarz bir durumu anlayışla karşılayabileceğimi fakat insanlara devamlı yarın kargoda yarın kargoda diye diye belirsizlik içerisinde bıraktıklarını sürecin bu yüzden sancılı hale geldiğini söyledim ve verdiğim siparişin tamamen sipariş listemdeki haliyle düzeltileceğini ve yarın için söz verip yalancı konuma düşmek istemem en geç cuma günü çıkışını yapabileceğini söyledi tekrardan özür diledi ve bende kendisine ilgisinden ötürü teşekkür ettim ve görüşmemi sonlandırdım. Artık kısa bir zaman kaldı yarın veya cuma günü kasayı teslim alabilicem insallah tekrar gelişmelerden haberdar ederim sizi.
---------------------------------------
28.07.2022 GÜNCELLEME
Arkadaşlar yine yine yeniden merhaba keşke olumlu bir sonuca bağlansaydı yazacaklarım fakat öyle olmadı
Dünkü olayı biliyorsunuz yetkili biriyle görüştüğümde bana sorunu çözeceklerini ve bugün en geç yarın verebileceklerini söylediler
Bugün tekrar öğle saatlerinde aradığımda inanarak aradığımda bana
ürünlerin ana birimden mağazaya çekildiği ve gün içinde montajının yapılıp testlere geçileceğini eğer yetişirse gün içinde teslim edebileceklerini canlı destekte bulunan arkadaş söyledi bende sevindim bir gelişme var diye, fakat ! Akşam saatlerinde 17:10 sularında olmuşsa gidip almak için aradığımda müşteri hizmetleri bir saniye beklerseniz teknik ekipten bilgi alayım dedi aldığı bilgiyi aynen söylüyorum.
Sizin Ürünler ana birimden gelmemiş yarın gelecek montajları yapılıp testleri yapılacak yani bu şu anlama geliyor her türlü bir haftasonumuz daha zehir olacak hadi 15 temmuz bayram zart zurt denk geldi ayıp be ayıp ürünler dediklerine göre zaten 14:30 gibi ana birimden çekiliyor ne ara montaj yapılacak cuma günü ve teslim edilecek hergün aynı yalan bari yalan söylemeyin biz bu b*ku beceremiyoruz desinler içim acımayacak.
—————————————————————
Ama şunuda anlamış oldum gaming gen'e ait biri video atmıştı yok bant sistemimiz var yok sırayla adım adım kasalar montajlanıyor tüm kontrollerden geçiyor falan
Video çok güzel yapılmış
ama Zerre değeri kalmadı gözümde. AMATÖRLÜĞE (*****) 5 Yıldız verdim.