Ascl
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Mart 2022
- Mesajlar
- 1,097
- Reaksiyon skoru
- 488
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Üzücü olmuş hocam, onlar bu haftayı bekletir gibi. Umarım gönlünce olur diyeceğim de bu vakitten sonra olsa kaç yazarHocam aynı şekilde benimde 24g2spu/bk model monitörüm vardı ölü pixeli vardı fabrikasyon hatalı kabul etmediler tüketici hakem heyetine şikayetde bulundum yaklaşık 5 ay civarı bir beklemeden sonra davayı kazandım banada 24g11ze önerdiler o kadar rezilliklerinden sonra dahada beklememek için kabul ettim.1 hafta sonrasında monitör elime geçti ama bu sefer 2 tane ölü pixel vardı gerçekten büyük rezillik,mail attım dönüş yaptılar tekrardan gönderdim şuan ellerinde ama 3 gündür işlemde artık ne yapıyorlarsa, tekrardan mail attım yine dönüş yapmadılar pazartesi büyük ihtimalle icra memurluğuna gidip halletmeye çalışacağım