Tecpro servis rezilliği

Hocam aynı şekilde benimde 24g2spu/bk model monitörüm vardı ölü pixeli vardı fabrikasyon hatalı kabul etmediler tüketici hakem heyetine şikayetde bulundum yaklaşık 5 ay civarı bir beklemeden sonra davayı kazandım banada 24g11ze önerdiler o kadar rezilliklerinden sonra dahada beklememek için kabul ettim.1 hafta sonrasında monitör elime geçti ama bu sefer 2 tane ölü pixel vardı gerçekten büyük rezillik,mail attım dönüş yaptılar tekrardan gönderdim şuan ellerinde ama 3 gündür işlemde artık ne yapıyorlarsa, tekrardan mail attım yine dönüş yapmadılar pazartesi büyük ihtimalle icra memurluğuna gidip halletmeye çalışacağım
Üzücü olmuş hocam, onlar bu haftayı bekletir gibi. Umarım gönlünce olur diyeceğim de bu vakitten sonra olsa kaç yazar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,072
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top