Arkadaşlar xmpyi açtım kablolu bağlantım çalışmıyor anakartım wifi destekli olmadığı için internete erişemiyorum. Xmpyi kapatmak dışında bi öneriniz var mı
Arkadaşlar şu an işlemciye işlemci soğutucucunun yanında gelen termal macun sürülü kendim internetten iyi bir termal macunu aldım direkt değiştirmeli miyim...
Hocam anakarta ekran kartını takmadım anakartı kasayada oturtmadım henüz. Şuan bu kablolama işlerini mi yapayım yoksa önce anakartı mı takayım nasıl daha...