Vatan Bilgisayar müşteri hatası diyerek ürünü geri yollar mı?

r3milia

80+
Katılım
12 Eylül 2025
Mesajlar
1
Reaksiyon skoru
0
Arkadaşlar selamlar. Dün öğlen - ikindi civarı bilgisayarım güç almadı. Garantiye vermek için götürdüm, farklı PSU ile denendi ve problemin PSU'da olmadığı, muhtemelen anakartta olduğu söylendi. Bilgisayar toplama, oradaki arkadaş ürünlerin hepsinin ayrı garantisi olduğunu, hepsini teslim edip göndermemi önerdi. İşlemci hariç parçaların 20 gün içinde tedarik edileceğini, işlemcinin ise maksimum 2 ayı bulabileceğini söyledi. El mahkum, garanti bozulmasın diye tamamdır öyle olsun çektim.

Şimdi 2 sorum var aslında. İlki, bu servisteki arkadaşlar göndermek üzere aldıkları ürünü "müşteri hatası" gibi şeyler diyerek tamir etmeme hakkına sahip mi? Uğraşmak istemiyorum, çok ağır bir ücret istemezlerse kabul de edeceğim ama dediğim gibi uğraştırmasalar yeter. İkinci sorum, ben tüm parçaları verdim servis için. Direkt kasayı bıraktım, form falan da onayladım. Servis takip sisteminde sadece işlemci gözüküyor. Problemin anakartta olduğu öngörülmesine rağmen sadece işlemci gözükmesi garibime gitti açıkçası. Bilgisi - tahmini olan varsa paylaşmaktan çekinmesin birazcık olsun kafa rahatlığına ihtiyacım var bu konuda :D
Genel olarak süreç nasıl işliyor, ediyor onu da bilmiyorum. Dediğim gibi, bilgisi olan varsa paylaşırsa çok memnun olurum. İyi akşamlar herkese.
 
Arkadaşlar selamlar. Dün öğlen - ikindi civarı bilgisayarım güç almadı. Garantiye vermek için götürdüm, farklı PSU ile denendi ve problemin PSU'da olmadığı, muhtemelen anakartta olduğu söylendi. Bilgisayar toplama, oradaki arkadaş ürünlerin hepsinin ayrı garantisi olduğunu, hepsini teslim edip göndermemi önerdi. İşlemci hariç parçaların 20 gün içinde tedarik edileceğini, işlemcinin ise maksimum 2 ayı bulabileceğini söyledi. El mahkum, garanti bozulmasın diye tamamdır öyle olsun çektim.

Şimdi 2 sorum var aslında. İlki, bu servisteki arkadaşlar göndermek üzere aldıkları ürünü "müşteri hatası" gibi şeyler diyerek tamir etmeme hakkına sahip mi? Uğraşmak istemiyorum, çok ağır bir ücret istemezlerse kabul de edeceğim ama dediğim gibi uğraştırmasalar yeter. İkinci sorum, ben tüm parçaları verdim servis için. Direkt kasayı bıraktım, form falan da onayladım. Servis takip sisteminde sadece işlemci gözüküyor. Problemin anakartta olduğu öngörülmesine rağmen sadece işlemci gözükmesi garibime gitti açıkçası. Bilgisi - tahmini olan varsa paylaşmaktan çekinmesin birazcık olsun kafa rahatlığına ihtiyacım var bu konuda :D
Genel olarak süreç nasıl işliyor, ediyor onu da bilmiyorum. Dediğim gibi, bilgisi olan varsa paylaşırsa çok memnun olurum. İyi akşamlar herkese.
müşteri hatası ise müşteri hatasını kanıt olarak sunmak zorunda

işlemci 2 aya gelirsek
yok öyle dava

sen türkiyede tr distribütör garantili ve bundan kaynaklı teknik servislik işlemlerinde garantili cihazında 20 iş günü içerisinden probleminin çözülmesi garantisi ile ürün alıyorsun

20 iş günü içinde çözdüler çözdüler

çözemezlerse perakende alımlarda
ürünü aldığın fiyatı iade ettiklerinde aynı ürünü aynı fiyattan alabiliyorsan iadeyi kabul edebilirsin
ürün fiyatı yükseldi ise muadil veya üst model ürünü fiyat farkı ödemeden alma hakkın var

sen hazır sistem aldığın için ürün fiyatını büyük ihtimalle daha düşük çıkarırlar iade aşamasında
kesinlikle kabul etme

üst modelini versinler 20 iş gününde yapamazlarsa
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,170,171
Mesajlar
10,547,257
Üyeler
185,844
Son üye
FIIIKO
Geri
Top