Ursa
80+
- Katılım
- 13 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 310
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 78
- İsim
- Ahmet Telli
Yaklaşık 1 hafta önce internet hattım yeni porta taşındı. 32 mbit internetim vardı. 75 mbit oldu. Türknet kullanıyorum. Ev telefonuyla beraber kullanıyordum eskiden. Yeni porta geçerken yalın internet talebinde bulundum. Ev telefonunu iptal ettim. Bilen biliyodur bu konuyu zaten. Faturadan 10 lira bir indirim oluyor. Kullanmıyordum duruyordu kenarda. Neyse, ev telefonu iptal olunca splitterıda iptal ettim. Direk modemden gelen vdsl telefon kablosunu prize taktım. Normalde modemden gelen vdsl kablo önce splitter a sonra ek bir kabloyla splitterdan prize giderdi. Ayrıca telefon çalışsın diye splitterdan ev telefonuna kablo giderdi. Splitterın görevide sinyalleri ayırmak zaten. Sorum şu: Son birkaç gündür internetimde 5-10 dakikalık kesintiler yaşıyorum. Her gün 1 defa oluyor kesin. Müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim. Bizden kaynaklı bir durum yok. Modem kapandı açıldı olarak gözüküyor dedi. Sorun benden mi kaynaklanıyor sizce?