Merhabalar 05.02.2020 yılında Delta bilgisayar firmasından corsair vengeance 2x8 3200 mhz ram satın aldim.
Kitlerin biri sorunlu olduğu için sürekli mavi ekran(memory menagement) sorunu yaşıyorum.
Garanti belgesinde Vektron bilgisayar olmasına rağmen kendilerinin artık Corsair ürünlerine destek vermediğini ve Penta bilgisayar ve Boğaziçi bilgisayar ile görüşmem gerektiğini söylediler.
İki firma ile görüştüm ve garanti belgesinde ki kaşenin onlara ait olmadığı için destek veremiceklerini söylediler.Diğer yandan Corsair global ile hala iletişim halinde olmama rağmen Corsair Türkiye sosyal medya ve mail hesaplarından herhangi bir geri dönüş alamadım.Bununla alakalı yardımlarınızı bekliyorum.Ramin memtest sonucu aşağıda mevcut.
Kitlerin biri sorunlu olduğu için sürekli mavi ekran(memory menagement) sorunu yaşıyorum.
Garanti belgesinde Vektron bilgisayar olmasına rağmen kendilerinin artık Corsair ürünlerine destek vermediğini ve Penta bilgisayar ve Boğaziçi bilgisayar ile görüşmem gerektiğini söylediler.
İki firma ile görüştüm ve garanti belgesinde ki kaşenin onlara ait olmadığı için destek veremiceklerini söylediler.Diğer yandan Corsair global ile hala iletişim halinde olmama rağmen Corsair Türkiye sosyal medya ve mail hesaplarından herhangi bir geri dönüş alamadım.Bununla alakalı yardımlarınızı bekliyorum.Ramin memtest sonucu aşağıda mevcut.