Vodafone'a Türk Telekom üzerinden geçiş yaptım. Bu süreç içerisinde müşteri hizmetlerini arama gereği duydum 5-6 defa. Ama müşteri hizmetleri operatörleri daha konuşmayı bilmiyor. Yani diksiyon ve hitabet yerde. Anlaşılmıyor konuşmaları. Bu bir. Daha sonrasında Kolay Gani 1500 dakika paketi için aradım. Müşteri hizmetleri hiçbir şey bilmiyor ya. Gani dakika nedir, ne değildir, nasıl işler? Ben daha bilgiliyim en azından. Vodafone Youtube.com kanalı üzerinden Gani dakika'lar hakkında bilgi aldım ama videoların üstünden 5 yıl geçtiği için acaba bir değişim var mıdır diye arayayım dedim. Güncel işleyişi sorayım dedim. Müşteri hizmetleri operatörü eğer aldığınız bilgi resmi Vodafone sayfasındaysa doğrudur dedi. Ya şaka mı bu? Ben güncel ve doğru bilgiyi almak istiyorum ama operatörün kendisi bilmiyor. 6 defa falan Vodafone MH'den hizmet aldım. O 5-6 kişiden bir kişi adam akıllı diksiyon ve hitabete sahipti; ayırca bilgiyi de doğru veriyordu. Birinin dediği öbürünün tutmuyor vesaire. Vodafone'un müşteri hizmetleri yetkili niteliğinin bu kadar düşük olduğunu bilmiyordum.
Ya arkadaş bakın hor görmüyorum kesinlikle. Aradığım o 5-6 kişiden biri hariç hep doğulu geldi. Bakın ben de Ağrı'lıyım yani memleketim doğru ama diksiyonum düzgün. Müşteri hizmetleri çalışanı isen o diksiyonunu, ağzını, hitabetini geliştir la. İletişimin ön planda olduğu bir meslektesin. Yanlış anlamayın bakın tekrar diyorum hor görmüyorum.
Ya arkadaş bakın hor görmüyorum kesinlikle. Aradığım o 5-6 kişiden biri hariç hep doğulu geldi. Bakın ben de Ağrı'lıyım yani memleketim doğru ama diksiyonum düzgün. Müşteri hizmetleri çalışanı isen o diksiyonunu, ağzını, hitabetini geliştir la. İletişimin ön planda olduğu bir meslektesin. Yanlış anlamayın bakın tekrar diyorum hor görmüyorum.