UCAK
80+
- Katılım
- 26 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 307
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 243
- İsim
- Ahmet
Çok pardon satın alım sonrası iade ile karıştırmışım yorumumu düzelttim teşekkürler hocam.A ile B arasında müteselsil ilişki vardır. Ancak A son satıcı ise A'ya başvurup ret almadan B'yi şikayet ettiysen hak kaybı yaşayabilirsin veya en iyi ihtimalle hukuki işlemlerin uzar. Her ikisini birden şikayet etmek en mantıklısı bu durumlarda. A burada e-pazar sahibi değilse son satıcı ise zaten doğrudan B'den talep etmemelisin. Çünkü B, A'ya 2000e satmış sen B'den 3000e almışsın. B sana 3000 ödemez.
A e-pazar satıcı, B marka ise A ve B birlikte şikayet edilebilir. Böyle yapınca da e-pazar, son satıcıya baskı kurar. Ancak üründeki kusurdan A'nın sorumluluğu yoktur ödeme alamazsın A'dan.
3. durum ise A e-pazar, B son satıcı, C marka ise yine B ve C şikayet edilebilir.
Kararı da icraya verirsin olur biter.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Satış sonrası hizmetler yönetmeliğine dahil olan ürünler 20, diğerleri 30 gün azami tamir süresi. 14 gün yok hocam.